Liten ting kan gi meg mye glede….+ Forteller om hva jeg skal imorgen

Hei mine følgere !

Følte jeg måtte poste et koselig innlegg nå, var vel på tide tenker dere sikkert… Men sannheten er at jeg finner ikke så mye å glede meg over i hverdagen, og da blir det feil av meg å poste et innlegg med løgn.

Nå er jeg en åpen og ærlig person, så jeg deler av meg både gode og onde dager i bloggen min. Fått noe kritikk av at jeg deler for mye negativt, men det bryr jeg meg aldeles ikke noe om. Jo jeg er glad for å få følgere som liker å lese bloggen min, ikke misforstå. Men jeg kommer ikke til å slutte å dele fra min dag om den ikke er positiv. 

Min første jordbær…

Min blogg handler om mitt liv, dermed blir det BÅDE negative og positive innlegg. Og jeg skriver først og fremst for meg selv, fordi jeg føler det er en form for terapi å få ut det jeg har inni meg,….på både godt og vondt. Min intensjon med bloggen er ikke å få flest følgere, men å prøve å gjøre min egen hverdag bedre. Det finnes mange «solskinns»-blogger der ute med kun tilsynelatende perfekte liv, som de av dere som ikke liker å lese negative ting kan følge. Men selvsagt setter jeg stor pris på dere som liker det jeg skriver. Skriv gjerne en Mail til meg også om dere vil, liker å «bli kjent» med dere som følger meg.

————————————-

Idag våknet jeg med et ganske ok humør faktisk, våknet til 23 grader på min veranda. Tok meg en dusj, og fant ut at jeg skulle dra til stedet hvor jeg leide før. Er en meget koselig familie, som jeg har mye kontakt med. Må finne på noe om dagen, de dagene jeg har det ok inni meg. 

Fikk servert god frokost…

Da jeg kom dit, fikk jeg servert frokost. Omelett med tilbehør, var så godt. De eier også 2 store båter, som sønnen og datteren driver. De fortalte meg at imorgen skulle de ta første tur for denne sesongen. Jeg ble invitert med imorgen også, men takket nei da jeg faktisk har andre planer for en gang skyld. Hmmm rart å skrive at JEG har planer liksom, ikke ofte jeg hører meg selv si det… Men igjen, alt kommer an på hvordan jeg føler meg imorgen tidlig…

Den andre planen min går ut på at jeg skal møte en gruppe på ca 15 personer, så blir vi kjørt til et sted hvor vi skal spasere fra. Jeg elsker jo å gå turer, men veldig kjedelig å gå alene. Og trim trenger jeg for både helsa mi, og vektnedgang. Så passer meg utmerket å kunne gå på tur med andre mennesker. Men dessverre så gruer jeg meg mer enn jeg gleder meg, har jo katastrofe-tanker også…. Tenker at hva gjør jeg om jeg får angstanfall midt oppi fjellet ??!! Uff sånne tanker har jeg nå. Men har lovet psykologen min at jeg må prøve, så det skal jeg gjøre. Tenker at om jeg svimer av, så dør jeg vel ikke forhåpentligvis. Skal ha med meg nok av vann også, da det er meldt opp mot 30 grader imorgen. 

Min lille kjøkkenhage som jeg er stolt av

Tilbake til overskriften…

Som skrevet så er det ikke mye i min hverdag som gir meg noe gleder. Men må også si at jeg er ikke en person som forventer mye i livet heller, jeg kan glede meg over de minste ting….om den tingen finnes, og at jeg er i stand til å «se» den.

Så idag da jeg kom ut på mine verandaer, tok jeg som vanlig titt på min lille grønnsakshage. Haha de er som barna mine, steller dem og redd for at de skal dø. Og vet dere hva ??? Idag oppdaget jeg til min store glede, at min første jordbær har begynt å vise seg. Kjente en enorm glede inni meg, at JEG liksom får til noe…. Og dette er nok ikke noe som betyr så mye for de fleste, men for meg er dette en STOR glede. Jeg ble veldig glad, noe som igjen førte til at jeg fikk en fin koselig start på dagen….som forhåpentligvis kan gi meg glede også resten av denne dagen.

Imorgen vil jeg sende LIVE, fra min Facebook-side. Så om du ikke har »likt» siden min ennå så anbefaler jeg at du gjør det nå, så går du ikke glipp av min live-sending imorgen. Du finner siden min HER

Send gjerne mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg