Min sønn mottok lettkledd bilde av meg, jeg dør snart……

Dette innlegget ble i utgangspunktet postet for ca 1 uke siden, men med feil bilde. Derfor slettet jeg det og poster et nytt nå med riktig bilde….

————————————————————————————— 

Hei !!

Normalt sett så pleier jeg å pynte til jul 1.søndag i advent, det er en tradisjon jeg har holdt siden jeg flyttet for meg selv for 34 år siden. 

Men denne julen trodde jeg faktisk ikke at jeg skulle klare å komme i mål i det hele tatt, samtidig som jeg selvfølgelig viste at jul skulle det bli i dette huset også. Jeg har jo ikke kun meg selv å tenke på, jeg har jo også  min kjære sønn. Og da er det en selvfølge at alt skal være som det pleier, med julepyntet hus og god mat på bordet….

Etter gårsdagens innlegg, så var jeg så langt nede, og er det fortsatt…. Da jeg våknet i morges var humøret alt annet enn bra, våknet med tårer i øynene faktisk. Første jeg tente på, var om hvem som har mottatt bilder av meg… Da jeg så på telefonen min, gikk det et støkk gjennom kroppen, kan sammenlignes med støt tror jeg. For der var det melding fra pappa`n til min sønn, HAN hadde mottatt bilde……av alle så ble også han valgt ut, noe jeg absolutt ikke syns noe om. Syns ikke om at noen mottar det selvfølgelig, men akkurat han og sønn min skulle jeg vært foruten…..for JA, til og med min sønn har mottatt bilde. Tenk dere det da, deres barn mottar lettkledd bilde av sine foreldre. Er ikke greit i det hele tatt, og det værste jeg kunne opplevd. 

( Dette bildet skrev han “Free sekx på, og sender rundt til folk )

Men god som han er, tok han det helt fint faktisk. Hva han tenker inni seg er en annen sak, men han beroliget bare meg og sa “ikke bry deg om det mamma”. Ufff tenke seg til 🙁 Den samme berolige tonen tok hans far til meg faktisk, så jeg kunne ikke vært mer glad for akkurat det…..

Håper også andre som mottar det, sier fra til meg for jeg trenger alt av bevis jeg kan få tak i…..for snart begynner kampen min mot rettferdighet, og for at den rette personen skal få sin straff !!

Nå skal jeg kose meg med litt snacks tenkte jeg, for huset mitt ble så koselig da vi var ferdig å pynte det. Jeg og min sønn har holdt på siden tidlig morgen <3

Ha en fin kveld dere…..

 

Send meg gjerne mail : [email protected]

Følg meg på Facebook HER

Instagram : story_of_my_life3148

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg