Når man dør blir man høyt elsket….

God morgen alle !!

Har sovet så som så i natt igjen, mange tanker om alt som gjør at søvnen uteblir. Men tror jeg faktisk har blitt synsk på mine gamle dager også jeg, for jeg hadde på følelsen av at denne dagen kom til å bli trist…..og jeg fikk rett, ikke før våknet før det jeg fryktet hadde blitt til virkelighet. Men men sånn er det, livet er ikke forutsigbart i det hele tatt. Men nok om dette, og over på noe som er mye viktigere.

————————————————————————————————–

Sent i går kveld da jeg hadde på Nyhetskanalen på TV, fikk jeg plutselig høre at Norges Ari Behn er død 🙁 Noe så forferdelig trist, for en så god og empatisk man skal man lete lenge etter. Ari var en person som alltid så alle, uansett hvilke personer han møtte på sin vei så tok han de i mot med åpne armer. Jeg har alltid likt han, men fikk dessverre aldri tjangs til å møte han i virkeligheten dessverre.

Men det som irriterer meg noe grenseløst med hans bortgang, er at nå så er han plutselig høyt elsket av folket. Folket som før hans død, hadde kun negativt å si om han. Som kom med stygge kommentarer i kommentarfelt over hele internett, som aldri hadde et positivt ord å komme med om han. DET er stygt det, og kun de laveste av de laveste gjør sånn. De latterliggjorde han utallige ganger, stygge menneskene.

Men nå ser jeg kun positiv omtale av han, og det er jo selvfølgelig hyggelig å lese…..for han VAR en fin person. MEN hvorfor ikke sette pris på folk mens de lever da, da de er døde er det altfor sent. Det skulle alle nå sette seg ned å tenke over…..

Behandle de du har kjær på best mulig måte alltid, for det er altfor sent å gjøre det da de ligger i graven !!!!

HVIL I FRED KJÆRE ARI BEHN

(Bilde funnet på Google)

Send meg gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg