” To Good To Go ” – Om du er lat og sulten…

Hei mine fine lesere !

Først vil jeg takke dere som leser min blogg, jeg klatrer oppover på listen og det er så gøy. Håpet mitt er jo selvfølgelig å få bli flyttet over til blogg.no, så jeg har flere muligheter….

———————————————————————————————

Her vil jeg komme med et utrolig godt tips. For det første så bidrar dette tipset til mindre matsvinn, og for det andre så er det perfekt for oss som innimellom er litt late hahaha. App`n heter ” Too Good To Go “

Er du sulten og ikke har verken tid eller mulighet, eller også ikke orker å lage mat…..ja så har du denne bra app`n som mankan bestille forskjellig mat/kaker fra, til en meget billig penge. Flere forskjellige priser….

Last ned app`n, bestill og hent…..enkelt og greit !

Her er dette jeg fikk i dag, det er hotell-frokost som vi bestilte fra Scandic Hotell Oslo Airport. Ser kanskje lite ut, men det var mer enn nok til meg, orket ikke alle potetene heller. Betalte kun kr.35,-

ANBEFALES

 

Send meg gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg