Utfordringer….

Tenkte jeg ville skrive noen ord om miniblogg.no…..

Fra før av har jeg erfaring med blogg.no, da jeg hadde en faktisk ok blogg der før. Men dessverre ble den slettet fordi jeg ikke hadde fått med meg at det skulle bli slik at man måtte søke for å få beholde den, ellers ble den slettet. 

Nå er det blitt slik at man starter å blogge på miniblogg.no, for så å bli overflyttet til blogg.no etter hvert som man har en god del lesere. Aner ikke om det er mye som skal til for å bli overflyttet eller ei, men håper virkelig i det lengste med å kunne få lov å starte å blogge på blogg.no igjen.

Man kan egentlig ikke sammenligne miniblogg.no og blogg.no, så mye mer man kan gjøre med blogg.no. 

Kjenner jeg har en del utfordringer med å ikke kunne f.eks kategorisere mine innlegg. Jeg som har en veldig variert blogg, er helt avhengig av å kunne gjøre det. Liker å ha det oversiktlig, pluss at om folk som leser er ute etter spesielle ting er det så dumt at de må gå gjennom hele bloggen før de eventuelt finner det de er ute etter. My enklere å kunne gå inn i den kategorien man er ute etter med en gang.

Er også veldig dumt at om leserne vil kommunisere med meg, så må de sende meg mail på denne plattformen. Miniblogg.no har ikke valget med at folk kan kommentere under hvert innlegg. Og jeg med flere, liker jo en feedback på det vi skriver. Det være seg både positiv og negativ feedback. Negativ feedback er også viktig å få, for da vet man hva man eventuelt må bli bedre på. Så denne muligheten er dypt savnet den også.

Muligheten til større/mindre bokstaver går heller ikke, fargede bokstaver er det heller ingen mulighet for. Dette er jo ikke viktig ikke det hele tatt, men dog så trengs det i enkelte innlegg for å gjøre innlegget/bloggen mer profesjonell på en måte.

Ennå mange flere muligheter får man om man går over til blogg.no, så jeg håper inderlig at det ikek skal ta lang tid før jeg får muligheten med å flytte over. Jeg vet at min blogg kan bli så mye bedre bare ved det tiltaket, så jeg krysser alt jeg har på at det skal skje snart.

Ha en fin dag videre alle fine !

Send meg gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg