12 dager igjen av portforbudet + Spørsmålsrunde…

Ja da har ennå en dag snart gått, syns det er utrolig rart at dagen går så fort ennå jeg ikke har noe å gjøre. Dagene flyr av gårde faktisk…

Det er sagt at portforbudet opphører 17.mai, men det kan fort forandre seg. Kommer helt an på om antall smittede per dag er under 5000. Jeg håper og tror at det blir slik, krysser alt ! 

Sommervarmen har kommet også, så det hadde vært så godt å få tatt seg en svømmetur om dagen. Smelter helt bort her snart, ennå blir det mye høyere temperaturer ettersom ukene går. Hater å måtte være her midt på sommeren, da jeg plages så utrolig i varmen. Får veldig hjertebank, og også angstanfall kommer lettere da. Sommeren er bedre i Norge, helt klart.

Dolma og Cacik

Idag igjen banken det på døren min, og igjen stod mine søte gamle nabo Leyla der. Hun gav meg «Dolma» i to forskjellige varianter, og også »Cacik». Utrolig koselig gjort av denne søte gamle damen, et lysende innslag i en trist hverdag !

——————-———————-

Jeg skrev for en tid tilbake, at jeg ville kjøre spørsmålsrunde. Der dere sender mail med spørsmål til meg, så svarer jeg her på bloggen. Alle er selvfølgelig anonyme. Vær raske, så poster jeg det iløpet av kvelden idag. Send spørsmål : [email protected]

—————————————-

For 2 dager siden postet jeg at jeg vil ga en «Giveaway», Les innlegget HER.  Her er kriteriene for å delta.

  • »Lik» Facebook-siden HER
  • Følg bloggen på Instagram
  • Kommenter under «Giveaway»-posten på Instagram

Alle disse kriteriene må være fulgt for å delta. Foreløpig kun 1 som har fulgt bloggen på Instagram foreløpig. Så vær raske !

—————————————

Følg gjerne Facebook-siden HER, så får du varsel når jeg poster innlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg