Angsten gjør meg sulten hele tiden.. + Oppdatering på min grønnsakshage..

 Hei og god morgen ! 

Jepp det er ikke så værst humøret mitt idag faktisk, bortsett fra at jeg kjeder meg som vanlig. Er jo ikke mye å gjøre da det er portforbud her i Tyrkia, gått helt tom for ideer til hva jeg kan gjøre. 

Begrenser seg jo hvor mye man gidder å vaske også, og stort annet enn å spise er vel ikke mulig. Kjenner at under min nå veldig sterke angst-dager, så blir jeg veldig sulten. og ikke minst så er jeg så sugen på søtsaker, spesielt sjokolade. Men dette må jeg begrense, da kiloene har kommet på gjennom noen måneder nå. Og det siste jeg ønsker, er å få et problem til. Er nok med det jeg allerede sliter med, om jeg ikke skal lide pga overvekt også. 

Idag til frokost lagde jeg meg dette dere ser på bilde, er egentlig møkkalei egg men hva annet kan jeg lage Kom gjerne med tips ? Hadde gudskjelov igjen litt kaviar som sønn min hadde med til meg, men er straks tomt dessverre.

Det banket plutselig på døra mi istad, og jeg følte ikke for å ha besøk nå. Så jeg spurte kun hvem det var. Personen sa han var en nabo, og at han bare ville gi meg noe frukt. Jeg sa jeg var opptatt nå, og han sa fra at han satte frukt utenfor døra mi. Aner ikke hvem det var jeg haha, men utenfor stod denne frukten. Husker ikke navnet på den, ikke på noen språk faktisk. Men smaken er som fersken. Koselig gjort !!

Oppdatering på grønnsakshagen min….

Min første Chili noen sinne, har begynt å komme frem.

Jippiiiiiii idag så jeg det har begynt å komme Chili !! Tenke seg til dere, dette har jeg aldri gjort før og pessimisten som jeg er, hadde null troa på at JEG skulle klare å få til disse grønnsakene. Men joda, de gror og vokser seg utrolig fine. Ig som sagt, disse små tingene gir meg STOR glede i den triste hverdagen mine….

Nå skal jeg ta meg litt selv-spa, dusje meg og smøre meg inn med en god krem. 

Fortsatt fin dag ønskes dere alle, klem fra meg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg