Billig tips til ansiktet + Tips til drikke som gir helsegevinst..

(Ikke sponset innlegg, kun tips)

Hei mine fine !

Idag er det overskyet her i Marmaris, Mugla. Og foreløpig ikke så varmt som den siste uken, men allikevel varmere enn sommer i Norge. 

Har så lyst å dele så mye med dere fra Tyrkia, men dessverre så stopper det seg selv fordi vi har jo portforbud. Men forhåpentligvis så opphører det 17.mai, og fra den dagen kommer det til å bli mye interessant jeg skal poste herfra. Både filmer og videoer, og ikke minst vil jeg sende LIVE på Facebook-siden min HER. Så gå inn og «lik» siden, så blir du varslet så fort noe skjer her på bloggen og på siden. Gled dere !

Til overskriften…

KANELVANN

Jeg sliter med vann i kroppen da det blir varmt ute, aner ikke hvorfor men det skjer hver gang varmen starter. Og det er ubehagelig, blir litt stiv i fingre også da. Så for mange år siden, fikk jeg tips om noe jeg enkelt kan blande selv og drikke. Og det vil jeg nå dele med dere her. Fikk vite av legen min at det hjelper til med å senke kolesterolnivået, bra for tarmene og hjertet. Om du vil ned noen kilo, så hjelper den også på det da vannet i kroppen forsvinner. Om dette stemmer, kan ikke jeg svare på da jeg ikke har problemer med noen av de. Bortsett fra at vannet i kroppen min forsvinner, og dermed går også vekten min ned.

  • Vann (ca 1,5 l)
  • 1 sitron deles opp
  • 1 Spiseskje kanel

Dette blandes og ristes, settes så i kjøleskap til det er kaldt. 

Drikk et glass med en gang du står opp, og 1 glass før du legger deg. Iløpet av dagen drikker jeg også litt innimellom. 

TIPS TIL ANSIKTET

Jeg plages med tørr og litt sår hud i ansiktet, så jeg har funnet noe jeg er utrolig glad i å bruke. Det startet i Norge, men jeg fant akkurat det samme merket her i Tyrkia gudskjelov.

Jeg bruker ansiktsmasken 3 ganger per uke. Kremen påfører jeg hver morgen og hver kveld. Huden min blir som «baby-hud», lukter godt også. Og hvertfall jeg har ikke flust med penger, så når man får tak i billige produkter som samtidig er gode og viser resultat så er det for meg veldig bra. Anbefaler disse produktene på det sterkeste. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg