VIDEO – Dagens enkle middag -Marinerte reker

Er virkelig så matlei om dagen, og savner norsk mat noe veldig. Alt jeg lager her, syns jeg aldri smaker som da jeg lager det i Norge. Bruker samme ingredienser, men allikevel blir det annen smak på alt. 

Jeg er så glad i mat med smak, sterkt krydret mat elsker jeg. Men så er det blodtrykket da, skal jo ikke ha salt. Men jeg bruker masse chilli og hvitløk, så det blir god smak på det allikevel. 

Elsker sjømat, men er så mye bein i fisken her at den byr meg i mot dessverre. Er så redd for bein… I dag fant jeg ut at jeg bare må ha noe sjømat av noe slag, så jeg tok opp rekene jeg hadde i fryseren.

MARINERTE REKER

  • Reker
  • Olje
  • Masse hvitløk
  • Chilli

Steker alt i panne på ovnen til det blir godt stekt. Et enkelt og greit måltid, uten søl ig veldig rask å lage. I dag ble dette kombinert lunch/brunch og middag haha….

———————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du å få varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg