DEL 2 – Ukens spørsmål

  •  Når skal du til Norge igjen ?

Så fort jeg er ferdig med rettssakene, håper den siste er nå i juni.

  •  Hvor lang fengselsstraff får mannen ?

Det aner jeg ikke, det er det dommeren som bestemmer. Hittil har gan sittet i 6 mnd.

  •  Har du mange venner i Tyrkia ?

Jeg har endel tyrkiske, og noen engelske her for øyeblikket. Men vi har portforbud så jeg får ikke sett noen av de. Men jeg har fine naboer, og ikke minst familien jeg leier av. Så disse bor jo i samme bygning som meg, så de kan jeg se om jeg ønsker det. 

  • Hvordan får du dagene til å gå når du ikke kan gå ut ?

Godt spørsmål !! Merkelig nok så går dagene utrolig fort her, mye fortere enn i Norge. Og har laget meg litt rutiner også. Men blir mye vasking av leilighet, lager endel mat, baker, ordner med blomstene mine og litt annet.

  •  Hva gjør du på en normal dag da du har lov å gå ut ?

Alltid frokost først, så kommer det an på formen min hva jeg orker resten av dagen. Kan gå til min forrige huseier å drikke kaffe, ta scooteren min å kjøre en tur, gå turer og tar bilder, besøker tyrkiske venner….

  • Har du det vanskelig om dagen nå ? Tenker på etter hva som hendte deg.

Ja…..veldig vanskelig… veldig frustrert, ensom, redd, sint og gråter veldig mye. Har mange ganger lyst å gi opp, men jeg har gudskjelov verdens fineste sønn og for han så slår mitt hjerte fortsatt… Hadde jeg ikke hatt gan, vil jeg ikke fortelle hva som hadde skjedd…..

GOD NATT

Meg i Hatay…

——————————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsket du varsel når jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg