Hvordan ha rutiner med portforbud, angst og uro + Oppdatering på min finger+ Bilder

Ny dag og nye muligheter, heter det visstnok. Men hvordan skal man få nye muligheter når det kun er rom og vegger man ser da ? 

Etter hva min psykolog sier, så må jeg prøve å få laget meg rutiner. Men det er ikke enkelt å lage rutiner når det er begrenset hva man kan finne på hver dag, hver dag blir jo helt den samme. Eneste forskjellen er at KANSKJE jeg en dag er angstfri… 

Men ingenting skal være uprøvd, i håp om at dagene skal bli lettere. Så jeg har laget meg noen rutiner faktisk, som jeg prøver etter beste evne å holde. 

Min frokost idag, men savner bacon jeg nå…
  • Da jeg står opp, har jeg faktisk sluttet å ta en røyk før mat. Nå er det første jeg gjør, er å lage meg frokost. Viktig med frokost for meg, så jeg har noe i magen. Ellers kommer hodepine lett.
  • Det neste jeg gjør, er å gå på badet. Dusjer, og noen ganger sminker jeg meg. Om jeg ikke gjør det, smører jeg meg hvertfall inn med krem for ansiktet og ned til beinene.
  • Så vasker jeg og rydder litt, har blitt mye mer vasking enn hva som egentlig trengs. Men da går tiden fortere, og ikke minst lukter det godt i hele huset.
  • Resten av dagen går med på å lese nyheter, sosiale medier og blogg. Innimellom blir det FaceTime med sønn min og andre venner.
  • Da kvelden kommer, er det middagstid. Så da lager jeg meg middag, og noen ganger bestiller jeg mat også. Er jeg ikke i form, er det lett å bestille mat, ferdig varm på døren. Billig også, så ser ingen grunn til at det skal være noe problem en gang i blant.
  • Resten av kvelden går igjen med til sosiale medier etc annet på nett. Og også igjen FaceTime…

Så dere ser, det er ikke mye oppløftende ting å finne på da vi ikke kan gå utafor huset. 

Laget kanel-ruller igår, ga noen til naboen også…

I går gikk kvelden med til angstanfall pga denne fingeren jeg fortalte dere om i går. Klarte ikke å roe meg i det hele tatt, kikket på den hele tiden fordi jeg var redd det skulle bli sånn på de andre fingrene også. Men idag er den faktisk mye bedre, gudene vet hva det er og hvorfor det kom så brått. Men kan vel ikke bli farlig nå når den har blitt bedre får jeg tro.

Nå er klokken 13 her, og jeg tror jeg skal ta meg en dupp faktisk. Sover så dårlig om nettene, sover aldri mer enn toppen 1 time av gangen. Veldig urolig søvn, som gjør meg til en zombie dagen etterpå. Skulle ønske jeg hadde mine norske innsovnings-tabletter her, da hadde jeg sovet godt. Men dessverre har jeg jo hverken de eller noen andre….

Ikke glem min «GIVEAWAY», som jeg har skrevet på bloggen min. Gå inn på det innlegget og følg kriteriene, så deltar du og får tilsendt en gave fra meg.

——————————————-

Er det noe dere lurer på, send meg gjerne en Mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller sender LIVE, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg