En innholdsrik lunsj… + Oppskrift…

Som jeg har skrevet, så må jeg ha frokost hver dag. Men idag sov jeg litt lenge, så da hoppet jeg til lunsjen istedenfor. Er så kjedelig å bare ha vanlig stekt egg, så i dag ble det en enkel omelett isteden. 

OMELETT

  • Oksekjøtt
  • Grønn chilli
  • 1 hel hvitløk
  • 1 egg
  • Chilliflak

Skjær kjøttet i små biter, stek det nesten ferdig. Putt i hvitløk og chilli og chilliflak, stek det ferdig. Ha i et vispet egg, la det steke ferdig på svak varme.

Tilbehør….

Her er det for det meste kyllingpølser man får, så jeg stekte det. I mangel på bacon, steker jeg pastrami. Smaken er det nærmeste man kommer bacon-smak. Jeg brukte brødskive, men for å få det uten karbohydrater kan man droppe det. Så har jeg salat på skiven under omeletten. Agurk og sort oliven ved siden av.

Til drikke ble det ferskpresset juice av appelsiner og sitron.

———————————————

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «Lik» Facebook-siden HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg