En koselig kveld igår

Hei alle sammen !!

Jeg er ikke til vanlig noe særlig sosial av meg, liker godt å sitte hjemme. Å være alene gjør meg absolutt ingenting, liker det egentlig veldig godt. Å sitte alene i stillheten og surfe på nettet, ja det holder for meg. Men innimellom kan det bli for mye alenetid også, ikke så bra det heller. Fordi om man er alene, man får tid til å tenke så mye. Og da kommer det også veldig ofte dumme tanker, noe som jeg må prøve å unngå. Derfor passet det godt med en kveld ute i går…..var på tide ja.

Men i går fant jeg og min kjære venninne på at vi skulle gå ut en tur faktisk, og det gjorde vi. Vi møtte på så mange hyggelige folk ute, som vi ble kjent med. Kvelden i går var helt perfekt, og kunne ikke blitt bedre….

Men i dag kjenner jeg at formen kunne vært bedre haha, er alt annet en veldig opplagt kan man si. Men etter en vellykket kveld i går, kan man trygt si at formen i dag var verdt det hehe .

 

Send meg gjerne en mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg