Etter 8 dager kun innendørs, fikk jeg lufte meg i 15 minutter + Bildedryss

I og med vi har portforbud, får vi kun lov å gå til nærmeste supermarked å handle kun det aller nødvendigste. Men jeg har faktisk ikke vært ute i det hele tatt og handlet, på 8 hele dager. Har jeg trengt noe, har jeg bestilt fra butikken her. De kommer da med varene på døren min, og jeg betaler da. 

Men idag kjente jeg at jeg bare MÅTTE ut å bevege meg. Kjente jeg følte meg kvalt av å kun være innendørs, med unntak av å sitte på balkongene mine. Jeg måtte ut å gå, få igang blodomløpet mitt. Å være stillesittende så lenge er langtfra bra for meg, jeg hovner til og med opp i bena mine. Så jeg gikk på butikken. Jeg liker det ikke, så jeg fortet meg og var redd for politiet skulle se meg. Vi har jo lov, men allikevel så liker jeg det ikke under portforbud.

Butikken ligger ca 250 meter unna, så da ble det en halv kilometer på meg å gå idag. Er jo bedre enn ingenting. Godt var det å være ute litt i frisk luft, 15 minutter ca tok det. Tok noen bilder på veien også, vil jo gjerne dele ting med dere, men ikke lett da jeg ikke kan gå overalt. Men nå er det 10 dager igjen, så opphører portforbudet…..hvertfall så er det meningen, men vet jo aldri.

Her kommer noen bilder, håper dere liker de….

Matbutikken…
Pusen i bygningen vår…

———————————————

Send gjerne en mail: [email protected]

Ønsker du å få varsel, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg