Gåtur til butikken + Bildedryss

Mildt sagt så blir jeg snart gal, av p kun være med meg selv i leiligheten min. Nå er det 5 dager igjen av portforbudet, håper og tror vi kan få litt mer frihet tilbake da. Ønsker ikke noe annet enn å kunne gå lang tur, og i beste fall få lov p svømme litt i havet. Blåser i om restauranter er stengt, dit går jeg ikke alene uansett. 

Idag trengte jeg påfyll av mat, og jeg liker å se hva jeg handler selv. Liker ikke å bestille så de kommer på døra mi, alltid noe av grønnsakene de har plukket ut som ikke er så bra. Derfor tenkte jeg ar idag må jeg bare ut i sola og gå til en annen butikk, så jeg fikk litt lengre tid ute da. Og det var godt. 

Min gate…
Fine blomster i Hagen vår…
Mitt nabolag…
«Two seas Hotel», min nabo…

—————————————

IKKE GLEM «GIVEAWAY», gå nedover til blogginnlegget og følg kriteriene for å delta.

—————————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg