Jeg hater julaften !!! + Stort savn……

Hei igjen !!

Da ble det jammen meg ett innlegg til i dag, som jeg ikke hadde planer om å lage. Men da min sønn er ute med noen ærender, så sitter jeg allikevel alene så da kan jeg like godt fortelle dere hvordan jeg har det i dag….

Jeg har det helt dritt, for å være helt ærlig !! Denne dagen som i min barndom og helt til jeg ble 45 år, var den dagen jeg så frem til hele året. Julaften kunne ikke komme fort nok, bare tanken nå tilbake til den tiden får meg til å drømme meg bort og smile……samtidig som jeg gråter 🙁 Smiler gjør jeg fordi den tiden var så himmelsk bra, full av kjærlighet latter og kos. Gråter gjør jeg fordi jeg savner mamma`n min så utrolig mye. Savner også besteforeldrene mine, men dessverre så er alle døde….. 

Gråter også fordi jeg føler meg ensom, gråter fordi det er så mye negativt som har skjedd i livet mitt i det siste…..gråter også fordi jeg ikke vet hvordan fremtiden vil bli, vil jeg være den samme triste ustabile personen, eller vil jeg kunne klare å komme meg ovenpå igjen…..gudene vet….

Sitter også med en utrolig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært på graven til mamma i dag, noe som er en selvfølge at jeg skal. Men når nervene er på høykant, panikkangsten tar meg…..ja da klarer jeg det dessverre ikke. Klarer ikke å tenke på at min kjære mamma ligger der, uten at jeg får tatt en god klem……den tanken er så uholdbar den. Uansett hvor mye dårlig samvittighet jeg har, så klarer jeg ikke å komme meg til kirkegården.

Men min fine sønn og hans far har vært og pyntet der, og det setter jeg så utrolig pris på. Se så flott det ble dere <3 

Nå må jeg prøve å roe meg ned, sønnen kommer straks og maten er straks klar….

Send meg gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg