Julens første julefrokost + Spørsmålsrunde ?

Hei og God Lille Julaften alle sammen !!

Håper alle har det bra i dag, jeg er i ganske så bra humør faktisk…..merkelig nok. 

I tradisjonens tro, så må vi jo ha en god frokost på lille julaften. Og da dekker vi på bordet i stua, her spiser vi nå alle måltider i julen. Ekstra koselig det syns jeg, og det er også noe min sønn setter stor pris på. Litt annerledes enn å smøre seg en skive på kjøkkenet liksom, mer hyggelig å sitte ved stuebordet og spise og skravle sammen.

Nå er jeg ganske så i rute, nå gjenstår det kun å bake kransekakestenger og å koke hjemmelaget surkål. MÅ ha hjemmelaget surkål hver jul, det er noe som hører med. Og da lukten på den kommer ut i rommene når den koker, ja da kommer følelsen av jul også. Husker den lukten hjemme hos mine besteforeldre da jeg var liten. Lukten av den ga en spesiell følelse faktisk, og husker samtidig da at jeg hadde sommerfugller i magen for alle gavene jeg så under juletreet…. Gode minner fra en koselig familietid, er gull verdt og som aldri glemmes <3 Masse minner og tradisjoner har også jeg laget til min sønn i alle år, som han sier han husker tilbake på med stor glede…..

Her spiser vi masse god mat til frokost, kos <3 

————————————————————————————-

Da er det tid for spørsmålsrunde igjen, dere kan sende inn spørsmålene på mail til meg : [email protected]

Håper det kommer inn masse spørsmål <3 

Ønsker du varsel da jeg poster innlegg, følg meg på Facebook HER

Instagram : story_of_my_life3148

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg