SPØRSMÅLSRUNDE #1 ( Angst, Tyrkia og diverse )

God kveld alle sammen !

Da har jeg fått inn nok spørsmål til å starte min første spørsmålsrunde her på bloggen. Blir spennende å se om dette er noe dere liker å lese, eller ikke. 

Jeg fikk faktisk mest spørsmål om min psykiske lidelse, noe jeg mer enn gjerne svarer dere på. Men husk at alt jeg svarer på angående dette, er hvordan JEG reagerer på ting. Andre kan ha andre reaksjoner etc…..

 

SPØRSMÅL & SVAR

  1.  Hvor lenge har du hatt angst ?  Angst er jo en form for redsel, og jeg har alltid vært ganske redd av meg for ting. Engstelig for mye, men vil ikke kalle det angst egentlig. Men “ordentlig” angst har jeg hatt siden desember 2013. Min angst startet da jeg mistet min klippe i livet, mamma. Det eskalerte veldig da, den ble alvorlig sterk med panikkanfall.
  2. Hvilke angstlidelser/diagnoser har du ?  Generalisert angstlidelse, Posttraumatisk stresslidelse, Sykdomsangst, Dødsangst, OCD og alvorlig depresjon.
  3. Ser du skriver at du har panikkanfall, hvordan utarter et slik anfall seg ? Svaret på dette vil jeg skrive i et eget innlegg, fordi det er så omfattende det jeg vil forklare om dette. Så følg med, det kommer om ikke lenge.
  4. Eier du leilighet i Tyrkia ?  Nei.
  5. Hvilke steder i Tyrkia har du vært ?  Alanya, Antalya, Side, Marmaris, Fethiye, Mugla, Konya, Denizli, Adana, Mersin, Hatay, Antakya, Cevlik og Samandag.
  6. Jeg har lyst å slippe visum til Tyrkia, fordi det er så mye å tenke på angående hvor mange dager jeg har igjen på det osv. Vil gjerne skaffe meg Ikamet, vet du fremgangsmåten på det ?  Fremgangsmåten på det, kan du lese i mitt innlegg HER
  7. Hvor mange barn har du ? Jeg har en herlig sønn på snart 21 år, som jeg elsker over alt på jord <3       

    Tusen takk for spørsmålene dere sendte meg, dette var gøy !! Da  var alle spørsmålene besvart, håper dere likte svarene. Men dere kan fortsette å sende inn spørsmål, så besvarer jeg de med jevne mellomrom. Send meg spørsmålene på mail : [email protected]
     

(Bilde funnet på Google)

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen !!
 

           

 

            

           

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg