Trenger legehjelp, koldbrann… fullstendig panikk…

Typisk meg, hvorfor skjer alt vondt med meg ??Jeg har nok å streve med, og trenger virkelig ikke mere.

Min finger…

For ca 2 timer siden, så jeg plutselig at jeg har en rød/blå/lilla-aktig flekk på pekefingeren min. Har absolutt ingen anelse på hvordan jeg har fått den, er 100% sikker at jeg ikke har slått meg. 

Innimellom er den litt som om jeg har slått meg, er også innimellom akkurat som om det dunker litt i den. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg kjenner st det er NOE som ikke er riktig.

Jeg prøver virkelig ikke å Google ting om jeg får noen vondter, men denne gangen klarte jeg ikke å dy meg dessverre. Så jeg googlet… Kom frem flere potensielle ting det kunne være. 

Det ene var symptom på Covid-19, misfarging på fingre eller tær. Var egentlig oftest på tærne de som var smittet, ble misfarget. Var ikke fult så ofte på fingre, men det fantes noen. Og de «noen», er vel meg inkludert da ratt !!! 

Det andre kunne være koldbrann, med samme symptom.

Også kunne det være blodforgiftning…

Så nå er panikkanfallet på god vei… Og sykdomsangst og dødsangst i full blomstring dessverre. Derfor er det så dumt at jeg er alene, for jeg trenger folk ved min side når jeg blir så redd. Trenger noen til å gjøre meg rolig, og få meg til å skjønne at dette går bra. Men dessverre er jeg alene, og derfor må jeg takle dette alene også. 

Er det noen av mine følgere som vet hva dette er, som eventuelt har hatt sånn ? Eller bedre, er det noen av mine følgere som er lege eller lignende ? Hadde satt pris på om dere kunnet sende meg en mail i såfall : [email protected]

Ønsker du å få varsel når jeg poster innlegg, «Lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg