DEL 1 – Ukens spørsmål og svar…

Har fått inn endel spørsmål siden jeg postet om spørsmålsrunde, og det syns jeg er veldig gøy. Men det var masse spørsmål, så jeg velger å poste de i 2 innlegg.  Er noen av spørsmålene som omhandler min sønn, og de svarer jeg dessverre ikke på. Har skrevet det før, at han er ikke endel av bloggen. Har også fått endel spørsmål om saken der jeg holdt på å bli drept, men heller ikke der kan jeg svare på alt pga saken ikke er ferdig. Håper på forståelse for det takk….

Tullebilde av meg haha !!

———————————————

  • Kjente du mannen som forsøkte å voldta og drepe deg ?

Nei jeg kjente ikke mannen i det hele tatt.

  • Er mannen i fengsel og når ble han fengslet ?

Mannen er fortsatt i fengsel ja, og sittet der helt siden dagen dette skjedde.

  • Har du flyttet til Tyrkia for godt ?

Nei det har jeg ikke ! Jeg kommer aldri til å flytte for godt hit. Jeg kommer til å fortsette som jeg gjorde før dette hendte meg. Å være her i Tyrkia 4-6 uker, så Norge 8 uker…sånn vil jeg ha det.

  • Hvor gammel er sønn din ?

Min kjære sønn er 22 år.

  • Er du singel ?

Ja singel og forlatt hahaha !! Nei tuller bare, eller jo jeg er singel men ikke forlatt.

  • Har du hatt Covid-19 ?

Nei gudskjelov så har jeg ikke blitt smittet ennå. Sier «ennå» fordi det skal vel mye til å ikke bli smittet en gang i fremtiden. 

  • Skal du ta vaksine ?

Nei det skal jeg ikke, og mer svarer jeg ikke på det spørsmålet. 

  • Hvorfor blogger du egentlig, er det fordi du tror du kommer til å bli toppblogger og få masse penger ?

HAHAHAHA !! Neiiiiii jeg tror så absolutt ikke at jeg blir en toppblogger, og får masse penger. Jeg er ingen flink blogger så det Jan jeg nok aldri bli. Men er jo lov å drømme da haha. Jeg blogger fordi det er terapi for meg å skrive, så jeg blogger kun for meg selv i utgangspunktet. Men er lykkelig og glad over å se at det faktisk er folk som følger meg, for da betyr jo det at noe jeg forteller må være interessant.

  • Kan du lage YouTube så vi kan se deg og bli mer kjent med deg på den måten ?

Der har Jeg et stort problem, for jeg er utrolig sjenert. Skulle så svært gjerne ha startet med Youtube, ser så gøy ut. Men akkurat nå, blir ikke det aktuelt. Men mulig i fremtiden. Har også mer enn nok med å blogge, og også å prøve å få følgere til min Instagram. 

  • Kan du spille inn en film og vise dine sminke-rutiner og rense-huden-rutiner ?

Hahaha å hjelpes meg da dere, for noen spørsmål jeg får. Ikke glem at jeg er helt ny og ikke dreven på dette i det hele tatt. Jeg må først lære meg det grunnleggende før jeg begynner med slikt. Men det kommer etterhvert som min selvtillit vokser, jeg trenger nok litt tid på meg dessverre. Håper dere holder ut med meg så lenge.

———————-———————-

Send gjerne mail : [email protected]

Ønsker du varsel da jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg