3 stk VIDEO + 3-dagers oppdatering + Bilder

Hei alle fine !

På tide med litt «glad»-innlegg også, ikke kun fokusere på det negative.

Men litt negativt blir det dessverre, da jeg skal oppdatere dere på min helse….

Dagene etter jeg kom hjem fra Tyrkia, har faktisk gått ganske fort. Nå er karantene-dagene over også gudskjelov !!

Kjenner meg veldig avslappet egentlig, var utrolig godt å komme vekk fra Tyrkia nå. Veldig i siste liten egentlig, da absolutt alt der nede føltes håpløst og jeg følte meg veldig alene. Og også det å ha denne «saken» i Tyrkia hengende over meg, gjør alt så vanskelig. Vanskelig i den forstand at fokuset på å være glad og å leve et godt liv, faktisk blir borte av all grubling og tenkning. Gleder meg veldig til hele saken er over og at jeg kan legge den bak meg for godt. Krysser alt jeg har for at det blir den siste rettsak om ikke altfor lenge……!!

Men, over på noe mer hyggelig…

Min bestevenninne Jannicke, som jeg har hatt som min nærmeste i snart 20 år, gjør meg alltid så glad. Hennes alltid gode humør smitter over på meg, så derfor er det alltid så moro å være med henne. Hun får meg til å glemme alt det vonde, og fokuset blir bare å kun smile og le. Det gjør meg så utrolig godt, så jeg kjenner det i flere dager etterpå….og smilet sitter løst etter en dag med henne.

Overalt så står det elektriske sparkesykler, men jeg har aldri testet de. Har hatt lyst, men jeg er jo redd alt det «ukjente».

I går fant vi ut at vi skulle dra og kjøpe kaffe, Jannicke skulle sykle. Men jeg har ikke sykkel, så da tenkte jeg at jeg faktisk skulle teste en sparkesykkel. Hahaha følte meg så teit, for jeg skjønte ingenting av hvordan den skulle brukes. Men vi stoppet folk og spurte også, men ingen av de kunne hjelpe oss da de heller ikke visste.Haha det ble då mye latter der vi strevde. Men til slutt så fant jeg ut hvordan man brukte den. Lastet først ned en app, med navnet «Bird». Deretter scannet vi en QR-kode, og vips så var den klar til bruk.

3,5 km var strekningen fra meg til Deli de Luca, jeg var så sliten i både beina og tommelen. Tommelen pga det var den som holdt «gassen» hele tiden. Beina ble slitne fordi jeg tror jeg anspente meg så mye fordi jeg var redd for å falle av. Men det gikk helt greit etterhvert, og det ble faktisk både lett og moro hehe…

På lørdag fant jeg og sønn min på at vi skulle grille, det har jeg ikke gjort i Norge på over 1 år. Jeg elsker grill-mat, det er det beste jeg vet. I Tyrkia griller jeg mye, men kun på vinteren fordi det er altfor varmt på kveldene på sommeren. Med opptil 35 grader på kvelden, sier det seg selv at å stå å grille blir altfor varmt.

Nakkekoteletter, Grill-potetsalat, Paprika kryddersmør og Mikset salat

Men jeg og sønn min grillet på lørdag som sagt, og jeg spiste så jeg fikk vondt i magen hahaha. Men det var vel verdt det !!

Ellers så har vi hatt 2 nydelige små hunder her i helgen. Egentlig er jeg redd alle hunder, uten unntak. Men disse to, ja de ble jeg virkelig glad i. Gikk til og med tur med de alene, noe jeg selv ikke hadde trodd kom til å skje noen gang haha. Disse hundene pleier min sønn å passe innimellom, de overnatter noen ganger kun en helg og andre ganger en uke….

Her er den ene hunden, så fin <3

2 som venter på mat….

I morgen skal jeg se å få sparket meg selv i baken, å gå ut på gåtur. Trenger å bevege meg, ikke bra med all denne stillesittingen i det hele tatt. Helsa blir ikke akkurat bedre av det….!!

  1. Ha en god natt alle…

————————————————-

Ønsker du å komme i kontakt med meg, send meg gjerne en mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg