30 Spørsmål & svar

Var innom Andrea sin fine blogg i dag, og hun hadde svart på 30 spørsmål. Med godkjenning av henne, har jeg kopiert hennes spørsmål. Du finner hennes blogg HER 

  1.  Hvor gammel er du ?  Alder er vel bare et tall, er det ikke 😉
  2.  Stjernetegn ?  Jeg er løve, og de sier løver har temperament….Haha and yes i have 😀
  3.  Når står du opp i hverdagen ?  Jeg har dessverre ingen god rytme, da jeg sliter veldig med søvnen. Noen ganger kan jeg faktisk være opp i opptil 70(!!!!) timer i strekk, for så å sove noen timer kun. Ønsker jeg snart får normal døgnrytme, for ved mangel på søvn så kan det gå utover livskvaliteten veldig. 
  4.  Og i helgene ?  Nå svarte jeg vel på det i forrige innlegg, da jeg overhodet ikke har noen døgnrytme fordi søvnen dessverre uteblir.
  5.  Favorittsang akkurat nå ?  Jeg elsker tyrkisk musikk, så min favoritt nå er “Mihriban”. Denne sangen har jeg så mange fine minner fra, så den kommer jeg aldri til å glemme….
  6.  Hvor høy er du ?  1,58 liten og nett 😉
  7.  Har du tattoeringer ?  Ja en på korsryggen.
  8.  Hva var det siste du spiste ? 1 skive grovt brød med salami og greddost.
  9.  Hva var det siste du drakk ? Vann
  10.  En hemmelighet om deg ? Hahaha nei man forteller ikke hemmeligheter vettu, for da er det ingen hemmelighet lenger 😉 
  11.  Har du noen gang vært forelsket ? JA !!
  12.  Hvilken farge har du på tannbørsten din ? Mintgrønn
  13.  Hva hører du på akkurat nå ? Ingenting….
  14.  Er det noen du savner ? Ja….mamma`n min hele tiden, men hun er dessverre død….. <3
  15.  Favorittquote ? Dessverre det har jeg ikke…
  16.  Høy eller lav musikk ? Det kommer helt an på settingen. Er jeg hjemme alene, er det kun musikk i bakgrunn liksom. Er jeg på Restaurant, må det være så man kan snakke sammen. Er man på bar er det helt ok om lyden er endel høyere….
  17.  Hvor drar du når du er trist ?  Drar ?? Nei jeg drar ingen steder, for er jeg trist så vil jeg være for meg selv hjemme….
  18.  Favorittfarge ? Selvfølgelig ROOOOOSA, elsker rosa <3
  19.  Hvem snakket du med sist ?  Sier jeg ikke …..hihi noe må man holde for seg selv vøtt 😉 
  20.  Hva ønsker du deg mest akkurat nå ? Penger haha !!
  21.  Hva var det siste du kjøpte ? Mat….
  22.  Hva står det på den siste sms`n du sendte ?  hahaha håper du som leser ikke skjønner tyrkisk….. “Siktir git lan”, skrev jeg 😉
  23.  Hva skal du gjøre til helgen ?  Aner ikke ennå, har ingen planer.
  24.  Drømmereisemål ?  Nå har jeg vært omtrent verden rundt, så vet ikke helt hvor jeg har lyst å dra. Men USA, Bali og Cuba hadde ikke vært dumt.
  25.  Hvordan er du som venn ? Det må nesten en venn svare på, jeg kan ikke vite hva andre syns om meg om de ikke sier det til meg.
  26.  Hva kan holde deg våken om natta ? Ja det er et godt spørsmål, fordi jeg sover jo nesten aldri på netteten så det passet meg bra å svare på. STRESS og dumme tanker kan holde meg våken i dagesvis….
  27.  Hvem i Kardashian-klanen er du ? Ingen av de !!
  28.  Hvilken TV-serie følger du med på nå ? Ingen direkte filmer jeg følger med på, men er akkurat ferdig med episodene av reality-serien “Cash/Date”.
  29.  Hvilken bok leste du sist ?  Husker ikke.
  30.  Hva skal du gjøre da du er ferdig med dette innlegget ?  Rydde litt og tenke ut neste innlegg….

Dette er min favorittlåt gjennom lang tid, har så mange fine minner fra denne tyrkiske sangen <3 

 

Send meg gjerne mail : [email protected]

Ønsker du å få varsel hver gang jeg poster et innlegg, kan du følge meg på Facebook HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg