5 dager siden jeg kom til Norge…

Dagene går faktisk ganske fort, ennå jeg fortsatt er i karantene. Kom hjem fra hotell-karantenen igår, og er nå hjemme for resterende dager av karantenen. Har bestilt PCR-test som jeg skal ta på fredag, og om den er negativ så kan jeg gå ut lørdag. Skal bli godt, da det er snart 9 måneder siden sist jeg var hjemme i Norge.

Eneste som hele tiden “gnager” meg i bakhode og gjør at jeg ikke helt slapper av, er at jeg vet at om ikke så lenge så må jeg igjen pakke kofferten og reise tilbake til Tyrkia. Fordi jeg må bli ferdig med rettsakene som pågår der, vedrørende hendelsen jeg har delt del nummer 1 med dere…. Men så fort den saken er over, kan jeg komme og gå som jeg vil. Være så lenge jeg vil i Norge, og det samme kan jeg i Tyrkia. Gleder meg til å legge alt bak meg, og forhåpentligvis kunne klare å lære meg å leve med hva som hendte, på en best mulig måte. Nå går jeg nesten med konstant hodepine også, som kommer av stresset jeg har inni meg….

I dag sov jeg lenge, var godt å ligge i min egen gode seng igjen. Hadde neste ikke lyst å stå opp, for sengen fristet mer haha ! Men opp måtte jeg, har vasket alle klærne mine jeg hadde med meg hjem. Og ellers bare kost meg med sønnen min. Og også skrevet endel blogg-innlegg, så det kommer en del til av hendelsen straks.

En ting jeg har savnet i Tyrkia, er maten her i Norge. Jeg lager jo masse mat i Tyrkia, norsk mat. Men uansett så smaker det helt anderledes, ingrediensene er de samme også men smaken uteblir. Kommer av at både smør, olje, kjøttdeig og alt annet er blandet sammen med helt noe annet enn hva jeg er vandt til fra Norge. Til og med melken er helt ulik, rett og slett vond på smak.

I dag laget vi fisk, og det smakte helt utrolig godt….

Beklager for et rotete innlegg, ser det nå at det liksom ikke er noe innhold i dette innlegget haha. Men men, kommer bedre innlegg etter hvert, og når karantenen er over skal jeg ta dere med på masse fint. Blir å være masse utendørs, da jeg elsker å være ute i naturen.


Ønsker du å kontakte meg, send meg gjerne en mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg