6 Typer mennesker jeg ikke liker – 6 Types of people I don’t like ( also in English)

God ettermiddag !

(Jeg skriver dette innlegget også på engelsk, fordi jeg har et stort nettverk med engelsk-talende følgere også)

————————-——————

Må begynne med å fortelle at jeg så absolutt ikke ser på meg selv som perfekt. For hvem er vel perfekt ? Ingen !! 

Men jeg begynner å bli så lei av mennesker, som i mine øyne ikke er gode mennesker. De har veldig få verdier, eller bedre sagt, de har ikke de verdiene JEG ser på som gode verdier. Tilsynelatende ser de ikke dette selv, mulig de ikke vil se det. Eller også er jo muligheten der, at de mener mennesker som er på deres måte HAR gode verdier. Hva vet jeg…. Men i MIN verden, skal mennesker være gode med hverandre og ta vare på hverandre. Vi skal bygge hverandre opp, ikke rive hverandre ned. 

Et godt råd som min mamma alltid sa til meg: Vær på en måte mot andre mennesker som du vil at andre ska være mot deg….

Her kommer 6 typer mennesker jeg ikke liker, og som jeg ikke vil ha i livet mitt :

** Folk som ikke tror på COVID-19, og sier det er en HOAX.

** Folk som snakker dritt om folk bak ryggen, også kalt “falske mennesker”.

** Folk som kan chatte på Facebook, men når du møter dem på ekte utenfor kan de ikke engang si “hei”.

** Folk som lager drama av ingenting.

** Folk som snakker dårlig om andre, bare for å sette dem selv i et bedre lys.

** Folk som lyver, selv om det er “bare” “hvite løgner”.  Du trenger ikke ta noen løgner til venner.

SPRE KJÆRLIGHET OG GLEDE, IKKE HAT 

——————————————
Ønsker du å kontakte meg, send meg gjerne en Mail : [email protected]

Ønsker du å få varsel når jeg poster et innlegg, følg meg gjerne på Facebook HER

——————————————-

I have to start by saying that I certainly do not see myself as perfect.  For who is perfect?  None !!

But I’m starting to get so tired of people, who in my eyes are not good people.  They have very few values, or rather, they do not have the values ??I see as good values.  Apparently they do not see this themselves, possibly they do not want to see it.  Or the possibility is , that they think people who are in their way HAVE good values.  What do I know….  But in MY world, people should be good to each other and take care of each other.  We should build each other up, not tear each other down.

A good advice that my mother always said to me: Be in a way towards other people as you want others to be towards you….

Here are 6 types of people I do not like and that I do not want in my life:

** People who don’t believing in COVID-19, and think it’s a HOAX.

**  People who speaks shit about people behind theirs back, also called “Fake people”.

** People who can chat on Facebook, but when u meet them in real outside, they can’t even say “hi”.

** People who makes drama out of nothing.

** People who speaks bad about others, only for putting them self in a better light.

** People who lies, even if it’s “only” “white lies”. U don’t need make any lies to friends.

SPREAD LOVE AND JOY, NOT HATE

———————————————-

If you want to contact me, feel free to send me an Email: [email protected]

If you want to be notified when I post a post, feel free to follow me on Facebook HERE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg