Bloggen vil forandre seg – Fra mye negativitet til en positiv endring i tankegang og livsstil…

Hei alle fine følgere…!!

Bloggen min er om MITT liv, så selvfølgelig vil det komme negative innlegg fortsatt innimellom. Ingen går igjennom et liv med kun positivitet i livet. Men i min blogg har det vært ekstremt mye negativitet,  og det håper jeg nå å kunne forandre. Og hvorfor jeg nå faktisk kan ha mindre negativitet i min blogg, er gudskjelov fordi mitt liv har faktisk blitt mye bedre enn det har vært på 10 hele lange år…. Super glad og takknemlig for det !

Med en hverdag som psykisk syk, er det ikke sånn at man bare kan forandre hverdagen sin etter hvordan man ønsker å være og ikke være. Hadde det vært så enkelt, hadde ingen slitt med psykiske utfordringer. Hvor mye jeg enn vil være kun glad og fornøyd uten negative dager, er det dessverre ikke slik det fungerer. “Dumme” og vonde tanker kommer uten at man får gjort så mye med det, det handler heller da om å lære seg å takle disse dagene på best mulig måte…..noe det ser ut til at jeg har blitt bedre på gudskjelov.

Hvordan jeg har klart å bli bedre på dette, er ikke kun takket være meg selv. Grunnen er fordi “innholdet” i mitt liv har blitt mye bedre, veldig mye positivt har skjedd i mitt liv iløpet av 1 år.

Personer jeg har daglig savnet gjennom ca 10 år, har kommet tilbake i mitt liv. Dere vet selv hvem dere er, og dere skal vite jeg setter utrolig pris på hver og en av dere…. Vil ikke komme mer inn på hva, hvem, hvordan eller noe som helst av grunner til hvorfor vi ikke har hatt hverandre i hverandres liv….det er privat. Det viktigste er at vi nå har kontakt og hva,som har skjedd er helt uvesentlig, gjort er gjort og det er fremtiden som teller fra nå av.

Det er også en haug av andre grunner til at jeg syns livet nå er mye bedre, deriblant at jeg har fått til så mye jeg før trodde var en umulighet for meg. Jeg ser nå at jeg får til det meste bare jeg prøver hardt nok. Jeg må slutte å hele tiden tro jeg ikke er bra nok etc…

Jeg kommer til å poste et innlegg til idag, der jeg forteller om positive ting som har skjedd (ingenting av privat karakter som inneholder andre personer). Vil fortelle om min forandret tankegang, og om planer videre i livet mitt. Håper dere følger med….

Vil avslutte dette innlegget med en fin quote, som er veldig viktig å huske på i livet.

ERSTATT HAT MED KJÆRLIGHET,  OG DU VIL FÅ DET MYE BEDRE MED DEG SELV

********************

Ønsker du å sende meg en mail : [email protected]

Ønsker du å få varsel når jeg poster nytt innlegg, følg meg gjerne på Facebook HER

********************

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg