DEL 1 – Jeg har fått drømme-spørsmålet, som gjør at jeg bytter blogg-plattform….som igjen kan gi meg uante muligheter i fremtiden.

Først må jeg beklage så mye at jeg har uteblitt fra bloggingen i 2,5 måned.

Ja tiden flyr faktisk, og ser at det er hele 2,5 måned siden jeg oppdaterte min blogg. Grunnen til det, er rett og slett fordi jeg ikke har kunnet fokusere på bloggingen i denne perioden, fordi jeg har hatt mer enn nok med å fokusere på meg selv og min helse.

Helsen min har vært alt annet enn bra, psykisk. Så det å kunne komme med inspirerende og interessante innlegg, har for meg vært utrolig vanskelig i denne tiden. Hadde jeg fortsatt og skrevet i denne perioden, hadde ikke mine innlegg vært slik jeg vil de skal være. For meg er det viktig at det jeg skriver alltid har en mening, at det har et bra innhold som jeg kan gå god for. Jeg liker ikke å skrive bare for å skrive, innholdet er utrolig viktig. 

Den siste uken, eller rettere de siste ukene, har jeg savnet bloggen veldig. Bloggen har hjulpet meg gjennom mange triste dager, og ikke minst det å få mailer fra dere lesere betyr enormt for meg. Å se at folk faktisk følger meg, og finner mine innlegg interessante gir meg en utrolig god følelse….og ikke minst inspirasjon. Så fortsett med å sende meg mailer, liker å »kommunisere» med mine lesere !

———————-—————

Fra det første innlegget mitt i bloggverden, har jeg hatt en drøm. En drøm om å kunne få hjelpe andre som også sliter psykisk, og det har jeg fått tilbakemeldinger på at jeg faktisk har gjort. Er mange som sier de blir mer positive etter å ha lest om meg som er så åpen om mine tanker, følelser og ikke minst min åpenhet om psykisk helse. Jeg beviser at man ikke skal gå å være flau over å slute psykisk. For absolutt ingen ber om å få psykiske problemer, derfor skal man ikke føle skam ved å være åpen. 

Med min drøm å kunne hjelpe flest mulig med min åpenhet, har jeg også hele tiden håpet at jeg kunne få byttet blogg-plattform. Ved bytte av plattform, hadde jeg kommet over til «blogg.no». Og dermed fått mulighet til å få flere følgere, som igjen betyr at mange fler hadde kunnet fått inspirasjon til åpenhet rundt psykisk helse. Men man kommer ikke automatisk over på den plattformen. Man må «jobbe seg oppover». Få tilstrekkelig med antall følgere, vise at du har en blogg som mennesker vil følge. Ha en interessant og innholdsrik blogg rett og slett. 

Men pessimisten inni meg, sa hele tiden sa dette kom jeg aldri til å oppnå. Så jeg hadde vel egentlig slått fra meg hele tanken om å kunne bli overflyttet.

Men så dere, i går skjedde det noe høyst utenkelig…. Jeg satt på Dalaman flyplass i Tyrkia, og ventet på å kunne gå ombord i flyet som skulle ta meg til Norge via Istanbul. Nervøs for flyturen, som jeg alltid er….satt jeg bare å trykket «vilt» over alt på telefonen. Gikk inn på mailen min, som jeg ikke hadde gjort på 2,5 måned.

Under min fraværs-periode fra bloggen, slet jeg så mye så jeg orket ikke engang å åpne mailen min faktisk.

Fortsettelse følger, følg med…..

—————————-—-

Ønsker du å kontakte meg, send meg gjerne en mail : [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg