Dagens frokost/lunch…

God dag !

Våknet tidlig idag, men det er jo portforbud så jeg bare lå og lå da det ikke er noe å finne på ute allikevel.

Min nydelige utsikt…

Er egentlig så lei all mat for tiden, det byr meg bare rett og slett i mot. Kanskje pga varmen er så intens, eller jeg bare er lei alt for øyeblikket. Men har fulle kjøleskapet med mat, og det må jo brukes. Så jeg fant da på noe til slutt….

FROKOST/LUNSJ

  • 2 egg
  • Ruccola
  • Brød
  • Masse hvitløk
  • Pølse av okse
  • Mais
  • Løk
  • Oliven

Stekte pølse, hvitløk, mais, løk i panna sammen. Stekte 2 egg. Fordelte det på tallerken, viktig at det ser innbydende og godt ut da jeg er matlei. Blir mer fristende da faktisk. 

Min gode nabo gav meg tyrkisk kaffe og sjokolade igjen, så det var en bra «dessert» haha. Elsker dessverre sjokolade litt for mye for å være ærlig….

——————————————-/

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg sender LIVE eller poster innlegg, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg