DEL 1 – Var kun sekunder fra å bli drept i et overfall…

Hei !

Av hensyn til at saken fortsatt ikke er ferdig, kan jeg dessverre ikke fortelle hele historien i detalj foreløpig….men den kommer etterhvert.

Er både godt og vondt å skrive dette nå… Godt fordi det er terapi for meg å skrive, da jeg føler det er godt å få åpnet seg. Vondt fordi jeg på en måte gjenopplever hva som skjedde meg den grusomme natten 29.oktober i fjor (2020).

Samtidig kanskje historien blir oppfattet «rar», da jeg ikke får fortalt alt her og nå.

Dette bilder viser kun en brøkdel av mine skader, men av hensyn til pågående etterforskning er dette det eneste jeg kan vise per dags dato.

Men det jeg kan si, er at jeg ble overfalt av en mann i Tyrkia. Mannen sa han ville ha sex med meg, noe jeg avviste med engang. Jeg sa jeg var ikke interessert, og at jeg overhode ikke ville ha sex. Klart og tydelig forklarte jeg at det var uaktuelt… Da jeg snudde meg og gikk, kjente jeg brått en ubeskrivelig smerte i nakken. Og plutselig befant jeg meg nede, og sloss med denne mannen. Bokstavelig talt sloss for mitt liv… Videre er det ikke alt jeg husker helt tydelig. Men jeg skrek av full styrke, etter hjelp. Husker også at jeg rakk å tenke at nå dør jeg, nå mister min sønn sin mamma… Etterhvert gikk jeg tom for krefter, og pust og ikke minst så mistet jeg håp om å kunne overleve dette. Han prøvde å kvele meg, ved å holde over min munn. Husker jeg til slutt måtte gi opp å sloss, for kreftene var borte. Han truet meg også om at om jeg fortsatte å skrike og om han ikke fikk sex, ville han drepe meg. Men så kom det naboer til, som hadde hørt jeg skrek etter hjelp. Og jeg takker virkelig Gud for at de kom, da jeg tror det kun var snakk om sekunder før jeg hadde vært død. Buksa mi var revet opp, knapper og glidelås var borte.
De fikk stoppet han fra å løpe vekk, og de ringte politiet.

Politiet kom, det var jeg glad for. Men samtidig var jeg i fullstendig sjokk, og jeg klarte ikke å fokusere på at de var kommet og skulle hjelpe MEG. Jeg var fortsatt redd alle rundt meg, jeg hadde en forferdelig følelse inni meg.

Videre kort fortalt, ble jeg med på politistasjonen. Der ble det avhør, og videre bar det til sykehuset hvor det ble tatt tester av meg og jeg fikk oksygen. Etter noen timer var det igjen en tur på politistasjonen, for så å bli kjørt hjem…

Følelsen jeg da hadde, da jeg kom hjem til «ingenting»….den kan kun beskrives med ett ord GRUSOM ! Jeg befant meg alene i et annet land, langt hjemmefra og helt alene. Jeg var livredd, full av angst og masse panikkanfall…

—————————————-

Fortsettelse følger om tiden etterpå. Hva har skjedd? Er han i fengsel ? Hvordan går det med meg ? Får jeg hjelp ? Disse svarene og flere svar får dere i neste innlegg, så følg med senere i dag…

—————————————-

Ønsker du å komme i kontakt med meg, send meg Mail på : [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg