DEL 2 – Jeg har fått drømme-spørsmålet, som gjør at jeg bytter blogg-plattform….som igjen kan gi meg uante muligheter i fremtiden.

Hei igjen fininger !!

Først må jeg bare si tusen takk for tilbakemeldinger fra dere, at folk har ventet på at jeg skulle starte å skrive igjen er bare helt fantastisk å høre. Det gir meg bevis på at det jeg skriver i bloggen verdsettes. Så takk igjen….

—————————————-

DEL 1 kan dere lese HER, så får dere mer sammenheng når dere leser denne delen 2.

Jeg avsluttet forrige innlegg med å si at jeg satt på flyplassen i går og gikk inn på min mail, som jeg ikke hadde vært inne på på hele 2,5 mnd.

Det første som kom opp var en ulest mail fra begynnelsen på juni. Så rart at JUNI kom opp, det pleier jo å komme opp siste mail som har kommet inn. Og vi er jo nå i august, derfor var dette meget rart.

Men jeg trykket meg inn på mailen… Og jo mer jeg leste, jo mer kjente jeg adrenalinet mitt i hele kroppen. Jeg hadde fått mail fra »blogg.no», min drømme-plattform. Jeg ble glad, jeg ble trist og jeg ble skjelven…. Så hvorfor ble jeg trist da jeg fikk en mail hvor jeg skulle vært overlykkelig ??? 

Jo jeg ble trist fordi jeg for det første så datoen, at det var hele 2,5 måned siden den var kommet. Og jeg hadde heller ikke skrevet blogg-innlegg i denne tiden, så jeg visste jo at min drømme-tjangs hadde gått fra meg. Jeg ble så trist og lei meg, at jeg begynte å gråte faktisk. Dette som jeg hadde drømt om i flere år, kunne nå ha gått i oppfyllelse. Men en ting klarte jeg å tenke klart, at uansett hvor dårlig jeg er psykisk skal jeg aldri glemme å åpne mailen. For man kan aldri vite om man får viktige mailer tilsendt. 

Damen som hadde sendt meg mailen, fortjente uansett å få svar. Hun hadde tross alt tatt seg tid til, og ikke minst så ønsket hun at jeg skulle flyttes over til «blogg.no». Tiden hadde vært inne for å tilby meg plass der, jeg hadde opparbeidet meg tilstrekkelig med følgere. Så jeg svarte….

Jeg fortalte min situasjon, at jeg beklaget på det sterkeste at jeg ikke hadde vært inne på mailen på så lenge pga psykisk sykdom. Jeg skrev også at jeg visste det nå var for sent for neg for denne gang å bli overflyttet, men at jeg igjen skulle bli aktiv og jobbe meg oppover igjen. Videre skrev jeg at jeg håper jeg en gang i fremtiden ville få en ny tjangs hos de.

Jeg var veldig lei meg, og ville bare gråte….

Men vet dere, noen timer senere tikket det inn en ny mail fra dem. De skrev de at de selvfølgelig FORTSATT ville ha meg overflyttet, og at jeg bare måtte sende de diverse info så ville det bli klart for meg til å ta med meg min blogg over til «blogg.no». Jeg kunne ikke tro hva jeg leste, men nå skulle min drøm bli til virkelighet. Endelig så kommer det noe positivt i min retning, og jeg skal vise de at ved deres beslutning om å overflytte meg så vil de ikke angre. Jeg skal gjøre mitt beste for å produsere gode innholdsrike innlegg, så mine følgere blir til mange flere følgere !

Fine utsikten fra min leilighet i Tyrkia…

————————————-

Så til alle dere der ute, lær av mine feil. Og alltid åpne mailene deres, for en dag kan vi gå glipp av viktige beskjeder. Og da er det ikke sikkert at det går like bra som det heldigvis gjorde med meg.

————————————

Ønsker du å kontakte meg, send meg gjerne en mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg