Endelig ble jeg overført til blogg.no

Hei alle sammen !

Ja som overskriften sier, så har jeg endelig fått komme over til blogg.no. Og jeg er så glad for det, da denne plattformen gir meg så urolig mange flere muligheter.

Det at leserne har mulighet til å kommentere på mine innlegg, syns jeg er veldig bra. Å få tilbakemelding på det man skriver, betyr mye for utviklingen videre. Leserne kan også komme med sine innspill til hva de ønsker jeg skal skrive mer om.

Nå får jeg også muligheten til å kunne kategorisere mine innlegg, og da blir helheten og oversikten over bloggen så mye bedre.

Jeg kommer nå til å bruke et par dager på å «lære» meg denne plattformen, ser det er endel å sette seg inn i. Så frem til jeg skjønner alt, så kommer det nok ikke veldig mange innlegg. Men håper dere er tålmodige, for jeg lover dere at det blir mye spennende innlegg utover. Har fått masse inspirasjon…

Vil også takke dere for at dere leser min blogg, det betyr mye for meg 🌷

Meg….

—————————————

Ønsker du å komme i kontakt med meg, send gjerne en mail: [email protected]

6 kommentarer

Siste innlegg