Fikk koselig besøk i kveld…

Atter en dag er snart over, og spenningen er til å ta og føle på blandt oss alle her i Tyrkia nå tenker jeg. For i morgen får vi vite hva som skjer angående portforbud, åpning, restriksjoner etc… Ikke lenge igjen nå, håper og tror de åpner opp alt i morgen.

I kveldingen dag kjedet jeg meg sånn, at jeg skrev til de jeg leier hos at jeg hadde kaffen klar. Følte for å skravle litt om alt og ingenting, kjedsomheten tar livet av meg snart tror jeg.

Litt lei meg har jeg vært idag også, kan ikke sette fingeren på hvorfor. Men sånn er det mange ganger med meg, tristheten bare kommer. Og når den kommer så kommer også tårene…. Det er håpløst å ha det sånn, og ikke blir jeg bra psykisk heller ser det ut til. Skulke vært hos psykologen igjen også da det er over 1 uke siden jeg var der, men er så lei av å måtte betale for noe som ikke er min skyld. Så jeg har lyst å spare litt penger nå, så jeg venter et par uker tenker jeg… 

Men de jeg leier hos kom, og jeg fikk «tømt» meg med alt jeg har innvendig. Og det er så god følelse jeg sitter igjen med da. Og å vite at de bryr seg på en oppriktig måte, er også veldig godt å vite. Jeg føler meg på ekte at jeg er en av familien. Bodd i denne bygningen nå i 1,5 pr, aldri noe problem og jeg føler hele tiden at de bryr seg om mitt ve og vel.

Jeg hadde stekt hjemmelagede mini-pannekaker som jeg serverte, og jeg ga de vannmelon. Koste oss masse i 3 timer….

——————————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg og går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg