Filmtips med filmvisning

 Hei og god kveld !

 

Tenkte jeg skulle komme med 3 filmtips til dere, filmer jeg syns er meget fine. 

FIFTY SHADES FREED

Denne syns jeg egentlig er den fineste av disse 3 jeg skal tipse dere om. 

Denne er en av tre filmer i samme “serie”, og dette er den siste som er kommet ut i Norge. Denne er en erotisk film, som handler om Anastasia Steel og Christian Grey. Etter et storslagent bryllup, lever Anastasia og Christian en drømmetilværelse som ektefolk full av erotikk og luksus. Men mørke krefter truer. Noen er ute etter å hevne seg på Christian, og Anastasia må forsøke å finne ut av sannheten før de drives fra hverandre.

SKJELVET

Dette er en norsk katastrofefilm og dramathriller fra 2018. Den handler om Geolog Kristian Eikjord og hans fraflyttede kone Idun. I 1904 ble Oslo rammet av et jordskjelv med styrke 5,4 på Richters skala. Skjelvet førte til betydelige ødeleggelser. Men heldigvis, ingen menneskeliv gikk tapt. Geologiske undersøkelser viser at faren for et nytt og større jordskjelv kan være reell. Nesten ukentlig registreres det bevegelser i og rundt Oslo. Hva vil skje dersom et langt større jordskjelv treffer hovedstaden?

TITANIC

Verdens kanskje mest kjente kjærlighetshistorie, spilles av Leonardo Di Caprio og Kate Winslet. Denne filmen blir jeg aldri lei, så jeg har nok sikkert sett den 10 ganger om ikke mer. De finner hverandre om bord på jomfruturen til R.M.S Titanic, skipet som ikke kan synke. Men da luksusbåten kolliderer med et isfjell i Nord Atlanteren, snur den lidenskapelige kjærlighetshistorien om til en dramatisk kamp for å overleve. 

Elsker middagsserviset mitt jeg arvet etter mamma, er fra Firkløveren og heter “Gammeldags Jul”

 

Sendmeg gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg