Har jeg symptom på Covid-19 ?

God morgen !

For 4 dager siden begynte jeg å få vondt fra høyre side av nakken og nedover høyre arm, ingen sittestilling eller liggestilling føltes godt. Det varte ca 2 dager, tredje dagen var det ok. Men igår startet det igjen…

Men igår vasket jeg og ommøblerte her hjemme, så kan jo ha vært det. Men det er utrolig ubehagelig. Idag da jeg våknet, er det ubehagelig over hele kroppen. Det kan beskrives som om jeg har trent veldig hardt, så støl over det hele. 

Egentlig begynte jeg å få vonde fingre, stølaktig liksom, for ca 1 uke siden. Og dette har heller ikke gitt seg. Da jeg knytter sammen fingrene, er det vondt faktisk.

Og jeg med min sykdomsangst, tenker jo alle mulige scenarioer fra a til å. Det jeg har tenkt, er at det kan være Covid-19. og også leddgikt i fingrene. Og det værste jeg tenkte, var blodpropp i lungene, derav vondt i armen. Tok 2 Paracet i går, men hjalp svært lite. 

Har lest at noen får muskelsmerter som et symptom da de har Covid-19, så kan jo være det. Men andre symptomer har jeg ikke, men dette viruset er så uforutsigbar at ingen vet alt om det ennå. Og det bekymrer meg… Men jeg får nå bare avvente å se hvordan dette utvikler seg.

Siste gang jeg våknet i morges, stod jeg opp. Gikk til markedet for ferskt brød. Er så varmt ute så fysj, ingen tvil at sommeren er her nå. 

Min frokost idag, kylling-omelett og verdens beste oliven…

Lagde meg god frokost med ferskpresset juice av appelsin og sitron, beste jeg vet. Og veldig bra vitaminer å få i seg. 

Hadde det ikke vært portforbud, hadde jeg dratt på stranda og svømt meg en tur. Godt for hele kroppen det, blir på en måte myket opp i alle ledd. 

Hadde jeg hatt cash her hjemme, hadde jeg ringt etter ei russisk massør. Elsker massasje og det hadde vært perfekt idag da hele kroppen værker. Men ingen cash ingen massasje dessverre. Det får bli i morgen eller en annen dag.

Nå skal jeg prøve å ta en dupp, da jeg sov dårlig i natt!

———————————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg