House-Tour Marmaris, Tyrkia + 3 Videoer og Bilder

God kveld !

Tenkte jeg ville komme med et koselig innlegg nå, de andre 3 har vært alt annet enn hyggelig….

I fjor da jeg ble korona-fast her i Marmaris, fikk jeg leie et sted jeg har hatt lyst å leie lenge. Det har vært fullt i alle leiligheter, så muligheten har ikke vært tilstede før i fjor. 
 

Eieren i denne bygningen, har jeg kjent lenge. Hyggelig eldre familie, som behandler meg som om jeg er familie. Etter den grusomme hendelsen i oktober, passer de ekstra godt på meg. Hver eneste dag, vil de se meg….det er fordi de vil forsikre seg om at alt er bra med meg. Og nå og da kommer de med nydelig ferdiglaget mat til meg også, de deler alt de har med meg. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg er så heldig å ha de her i livet mitt, føles veldig trygt og godt. 
Da jeg startet å leie her, leide jeg toppetasjen. Leiligheten var veldig fin, men jeg trivdes liksom aldri veldig godt i den. Grunnen til det, er fordi jeg trenger utsikt. Trenger å se mennesker utenfor, trenger litt liv. Men fra min leilighet så jeg kun ned i bakgården, og det kun om jeg gikk ut på balkongen. Og vinterstid er det ikke balkong-vær her, da det er stort sett veldig kjølig ute. 

For 3 uker siden, banket det på døren min. Det var han jeg leier hos…. «Du er ikke veldig glad om dagen du», sa han. «Nei», sa jeg. «Jeg er dessverre ikke det, men det kommet vel bedre dager», sa jeg. Da så han på meg og sa, «Men NÅ vet jeg du hvertfall blir glad». «Å», sa jeg. «Hvordan da ?». «I neste uke blir den leiligheten du alltid har ønsket deg, ledig», sa han. Jeg trodde nesten ikke hva jeg hørte…. «Vi har bestemt at du skal få den leiligheten, du går foran de andre som også ønsker den. Det fordi vi er så glad i deg, og fordi vi vil se deg smile igjen. For oss er det viktig at mennesker trives både med seg selv, og også på plassen de bor. De andre som ønsker den, lider ingen nød om de ikke får den. De er inneforstått med at leiligheten går til deg, og de er bare glad på dine vegne», sa han. Gud jeg hoppet av glede, jeg ble virkelig glad. Og ikke minst både overrasket og takknemlig. At folk kan være så snill med meg, fikk meg til å begynne å gråte. «Slutter du ikke gråte, så får du den ikke», sa han da med et lurt smil og et blunk haha.

2 uker siden flyttet jeg altså ned 1 etasje, tenkte å vise dere noen bilder og filmer fra både min flotte utsikt og innvendig i min stue.

Den første filmen er fra første dagen i denne nye leiligheten. Hadde ikke pyntet ferdig, og etter som dagene gikk så har jeg byttet om og ordnet mer. Regnet veldig gjorde det denne dagen også.

Utsikten fra min stue på kvelden…
Stuen min..

Som dere ser, så har jeg juletre ennå hahaha. Det er kun fordi jeg vil ha litt lys ved vinduet, og har ikke fått kjøpt meg noe annet ennå. Men syns det er koselig jeg…

Se den flotte utsikten jeg har, virkelig elsker den. På kveldene sitter jeg avslappet i stolen min og lyttet til rolig musikk, avslappet og ser ut på både veien og stjernene da det er stjerneklart. Virkelig nyter….

Håper dere likte bildene og filmene.

—————————————-

Ønsker dere å kontakte meg, send meg gjerne en Mail : [email protected]

Ønsker dere å få varsel når jeg poster ett innlegg, følg meg gjerne på Facebook HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg