Humøret er på vei ned igjen + Tips til sunne frokoster + Bilder

God morgen !

Har ikke sovet godt i det hele tatt i natt, hat så mye tankekjør om absolutt alt. Kjenner dessverre på meg at de siste par gode dagene er igjen i ferd med å snu seg, begynner å bli i dårlig humør igjen. Skjønner ikke at jeg ikke kan være i godt humør lang tid av gangen, er så slitsomt !

Kjenner det igjen på at jeg blir sakte men sikkert irritabel, aggressiv, raskt sårbar og generelt ukomfortabel i hele meg. 

I går var jeg ganske ok. Tok scooteren min og reiste litt rundt om kring, dro innom en kompis og spiste en tyrkisk rett som heter «Haslama». Og senere på kvelden dro jeg igjen til en tyrkisk familie og sov der. Vi har jo portforbud fra kl 21 hver kveld, så derfor fant vi ut at det er like greit å sove der så jeg slipper å dra hjem så tidlig. 

Sunne frokoster….

Salami, ost, eggerøre, sopp og agurk….
Sopp, hvitløk, løk, ruccolasalat og omelett…
Omelett, salat og tomat…
Salat, egg, tomat og paprika…
Egg, agurkemeie og majones….
Egg, salat, kokt skinke, agurk og «thousand Island«-dressing…

——————————————

Ønsker du varsel når jeg poster nytt innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden min HER

Send gjerne mail: storyofmylife6hotmail.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg