Hvem er jeg ?

Hei igjen !

 

Ja hvem er jeg egentlig ? Da det kommer til å presentere meg selv, er jeg ikke særlig flink på det. Nettopp av den grunn at jeg egentlig ikke selv vet helt hvem jeg er, i den forstand at jeg er en usikker person i bunn og grunn. Usikker på meg selv, og med et lavt selvbilde. Og de som er som meg, vet hva jeg snakker om når jeg sier det ikke er enkelt å beskrive meg selv….

 

Men får jo starte med at jeg er en mamma til en sønn på 20 år, som jeg elsker over alt på jord….han er hele mitt liv. Kommer ikke til å publisere noe spesielt om han og hans liv, da jeg syns hans liv hører til privaten og hans personvern. Så vet dere det, om dere syns det er rart å “aldri” høre noe om han.

 

Ellers så er jeg en dame (fordi om jeg heller liker å kalle meg selv for jente haha) med mye humor i nærheten av mennesker jeg føler meg komfortabel med, ærlig er jeg hvertfall. Liker å være rett frem og ikke gå rundt grøten da det kommer til å si min mening, liker også at andre mennesker er slik med meg at de sier sin mening og ikke bruker hvite løgner. Løgnere er noe jeg absolutt ikke liker, ei heller tolererer. 

 

I hverdagen er jeg meget sterkt plaget med angst, har masse angstanfall….opptil 5-6 per dag da jeg er her hjemme i Norge. Noen dager er angstfri, men dessverre heller få dager hvor jeg kan si jeg har det helt bra 🙁 Selvtilliten min er også helt på bånn, sliter med store komplekser til kroppen min og hvordan jeg ellers ser ut. Alt dette vil jeg komme tilbake til i ett eget innlegg om min livssituasjon, og hvordan jeg har blitt “psyk”. 

 

Min store lidenskap her i livet, er å få reise. Da jeg har pakket kofferten og er på vei til flyplassen, da er min angst “borte”. Høres sikkert rart ut for dere, men jo den er faktisk mer eller mindre borte. Vil nå ikke si helt borte, for faktisk har jeg begynt å få litt angst da jeg er bortreist også dessverre. Noe jeg håper går over fort. 

 

Tyrkia er stedet mitt, der har jeg vært over 100 ganger. Snakker språket mer eller mindre flytende nå, og ingen problem med å sitte å snakke tyrkisk med de lokale i timesvis. Har også det siste året vært der på langtidsopphold, der det lengste oppholdet varte i 3,5 måned. Tyrkia er mitt andre hjem, rett og slett…..og snart setter jeg kursen nedover igjen, kun vært hjemme i 2 uker nå men føler jeg må tilbake snart.

 

Dette var litt om hvem jeg er, kommer mer utfyllende om min angst i et senere innlegg.

 

Vil dere ha varsler hver gang jeg poster ett innlegg, lik siden min på Facebook HER

 

 

Har du en form for angslidelse ? Skriv gjerne og fortell meg om det <3 

Du kan skrive til meg på mail : [email protected]

 

// CHRIS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg