Hvilke blogger leser jeg + Spørsmålsrunde ?

I og med jeg ikke jobber, så har jeg all verdens tid til å lese blogger. Leser mange forskjellig daglig, men har noen favoritter jeg syns er bedre enn andre selvfølgelig. Noen har jeg fulgt siden de startet å blogge for mange år siden, og noen har jeg akkurat funnet. Tenkte å dele noen av de med dere her, håper dere finner de like interessante som jeg gjør.

BLOGGER JEG FØLGER

Anna Rasmussen

Denne bloggeren blogget med navnet “Mamma til Michelle” da hun startet opp, men byttet til sitt eget navn senere.

Må bare bøye meg i støvet for denne bloggeren, som ble mamma i veldig ung alder. Alt hva hun har fått til gjennom årene, er for meg helt utrolig å tenke på. Og hvordan hun pynter sitt hjem, hvor mye fint og interessant som hun tar med sine barn på, hvor pent hun kler opp sine barn……ja jeg kunne fortsatt i det uendelige med positive ting å si om denne bloggeren. Bloggen hennes er den som fenger meg absolutt mest, da det kommer til barn…..utrolig koselig å se hvordan hennes barn virker så utrolig tilfredsstilte i livet. Har fulgt henne siden oppstart av bloggen. Du kan følge henne HER

Isabel Raad

Ennå en blogger som fenger meg veldig, sitter og drømmer meg bort i hennes livsstil hahaha. Har fulgt henne siden starten. Men også henne, beundrer jeg veldig for alt hva hun har fått til iløpet av årene. Koser meg med å se hennes interiør, hennes klesstil og hennes livsstil med reiser etc… Hun er en så sprudlende jente, som gjør meg veldig glad ved å se henne på Snapchat og Instastory. Mennesker som henne hjelper meg i hverdagen, da jeg sliter så mye med angst og trenger noen som jeg kan føle meg glad av. Du kan følge henne HER

Isabelle Eriksen

Denne bloggeren fenger meg også veldig med sine reiser, klesstil og interiør. Har fulgt henne siden hun var med i Paradise Hotel. Du kan følge henne HER

Ingrid Aguiluz

Denne bloggeren har jeg ikke fulgt i åresvis, kun siste 6 mnd……men den fenger meg. Liker hennes klesstil, interiør og hennes reiseliv. Du kan følge henne HER

Det er disse jeg daglig bare må innom å lese, venter hele tiden på at de skal komme med nye innlegg haha ! Ellers så er jeg innom andre også, men det er disse jeg syns fortjener mest oppmerksomhet. De som jeg syns har fått utrettet mest på minst mulig tid….

Well done til dere <3 

(Bilde funnet på Google)

——————————————————————————————–

Som dere har sett, så har jeg startet med spørsmålsrunder…. Så har dere noen spørsmål til meg så send meg de på mail til : [email protected]

Ønsker du å få varsel hver gang jeg poster et innlegg, kan du følge meg på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg