Hvilke Podcaster hører jeg på – Tips til dere

Tenkte jeg ville tipse dere om noen av Podcastene jeg hører på. Nå etter denne pandemien kom, holder jeg på å gå på veggene.

Om dagene mine er gode, handler hverdagen min om å finne på noe å gjøre. Og etter at pandemien kom, er det ikke mye å finne på her i Tyrkia. Vi har jo begrenset mulighet til å være ute også. Men skal sies at vi har kun portforbud mellom kl 21 og 05 på morgenen midt i uka da, men helgene varer det fra 21 på fredag kveld og til 05 på mandag morgen. I helgene har vi dog lov å gå på apotek og også å kjøpe brød etc på nærmeste utsalgssted. Kan ikke begynne å dra flere kilometer, for om politiet stopper deg og du er langt fra ditt hjem så blir det bot. Sånn skulle det vært i Norge også forresten….!!

Så jeg har faktisk begynt å høre endel på Podcast faktisk, og finner det både underholdende og et ok tidsfordriv. tenkte jeg skulle dele med dere hvilke jeg hører på.

De podcast jeg hører på :

Suzy & Konny – Alt eller ingenting 

Isabelle Raad og hennes kusine Golnaz. Isabelle Raad er toppblogger, og jeg har fulgt henne i mange år. Fra hun tjente omtrent ingenting, til å nå tjene opptil 800 000,- i måneden. 

————————

Krimpodden

De tar opp uløste krimsaker, saker hvor det er mulighet for å ha blitt et justismord etc.. Anbefales, veldig interessant og spennende.

————————-

Reality podden

Isabell Eriksen er en toppblogger, Youtuber, Forfatter etc…

——————-——

ARI BEHN

Ari Behns kjæreste Edda, og Ari’s søster Anja tar for seg livet til Ari. De prøver å forstå Ari og hans liv, og hvorfor det endte som det gjorde.

————————-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg