Idag er dagen som livet mitt gikk fra paradis til helvete

Hei !!

Ja på denne dagen for 6 år siden, snudde livet mitt seg totalt. Det raste fra å ha en følelse av å leve i paradis, til å havne rett i helvete. Jeg tuller så absolutt ikke da jeg sier det, for livet mitt snudde seg virkelig på denne dagen i desember 2013.

Jeg mistet en av de kjæreste personene jeg noensinne har hatt i mitt liv, min mamma…..min klippe i livet. Det har alltid kun vært mamma og meg, til min kjære sønn ble født for snart 21 år siden. Mamma og jeg var uatskillelige, hun gjorde alt for meg……fra jeg ble født og til hennes dødsdag da jeg var 45, var jeg hennes alt. Hun viste meg kjærlighet hver eneste dag, var det noen jeg kunne stole på var det henne. 

Dagen i dag, for nøyaktig 6 år siden…..fikk hun diagnosen. Lungekreft med spredning rundt i hele kroppen. Det som er det værste, er at hun ikke merket noe til dette. Jo hun hadde ryggvondt i 2 måneder, og hun hadde hosteanfall like lenge. Men legen sa at ryggvondtet kom fra at hun hostet så mye, hostingen kom fra at hun var forkjølet…. Jammen sa dem det, de uvitende legene ! Kjenner jeg er så sint når jeg skriver dette innlegget, for kanskje…..KANSKJE mamma kunne ha levd den dag i dag om dette hadde blitt oppdaget tidligere. Til og med en operasjon gikk hun gjennom måneder før, UTEN at noe ble oppdaget. Er det mulig…..

Dagene fremover ble hun så utrolig sykere og sykere, og dere……KUN FEM DAGER SENERE, 9.DESEMBER VAR HUN DØD 🙁 Kan dere tenke dere for et sjokk for både meg og min sønn, det er helt ubeskrivelig alt sammen.

Fra denne dagen, ble som sagt alt forandret. Jeg gikk fra å være blid og veldig fornøyd med livet. Til at jeg ble innesluttet, fikk depresjon og alvorlig angst. Spesielt dødsangst og sykdomsangst selvfølgelig, etter hva som skjedde så fort med mamma er ikke det rart. Jeg måtte slutte å jobbe, klarte ikke forholde meg til plikter i hverdagen. Så fort jeg fikk stress kom angstanfallet. Stresset var like ille om det var gode nyheter jeg fikk, som dårlige. Jeg ble (og blir) stresset av alt mulig, så av det så steg også blodtrykket mitt. Så nå går jeg på medisiner for trykket, dog kun laveste dose….men allikevel ikke noe jeg har lyst til å gå på. Men får håpe jeg engang i fremtiden kan slutte med de, det er drømmen.

Så nå i disse dagene før jul, er det ekstra tungt å leve. Minner om dødsdagen, minner om begravelsen….ikke minst mamma`s bursdag er like om hjørnet. Desember for meg er en veldig vond tid, noe jeg skulle ønske den ikke var….det er jo jul, og i julen skal man jo være glad ikke sant ??!!

Glemmer aldri 4.desember 2013….. 

Mamma holdt meg i hånden på sykhuset, kun 12 timer før hun døde <3 

Du kan sende meg mail på : [email protected]

Ønsker du å få varsel hver gang jeg poster et innlegg, kan du følge meg på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg