Igjen 3 dårlige dager, overfallet oppsøker meg hele tiden + Bilder.

Hei og god morgen !

Dagene flyr faktisk, ennå det er utrolig kjedelig… Allerede 3 dager siden jeg oppdaterte bloggen. Ble nok litt for mye for meg, med 3 fulle dager hvor jeg skrev om min forferdelig opplevelse HER. Blir nesten som å gjenoppleve det hele på nytt liksom.

Så disse 2 dagene har jeg hatt fulle av angstanfall, og vært for det meste i sengen min. Har sovet lite som vanlig, og det tærer ennå mer på meg. Tror nok jeg hadde kunnet vært noe bedre om ikke kroppen var utslitt etter mangel på søvn. Når jeg er utslitt slik, kommer også angstanfall hyppigere. Må spørre min psykolog om det er mulig å få noe  medisin for å få sovet godt. 

Igår var jeg litt ute faktisk, måtte bare tvinge meg selv, humøret blir løftet litt opp av frisk luft og det å se folk. 

Har hatt min scooter til reperasjon, har har faktisk ikke brukt den siden august tror jeg faktisk. Har vært problem med hjulene, liten har gått ut fort av de. Også har jeg hatt dårlig batteri. Og i går fikk jeg den tilbake, 5 nye batteriet og ny lader. Hjulene vet jeg ikke hva de gjorde med, men de virker nå bedre hvertfall. Skal også male den, og gjøre den mer personlig med mitt navn i fronten haha. Her i Tyrkia kan man gjøre mye rart hehe. Så igår kjørte jeg litt rundt, det var så godt. Elsker følelsen av å være uavhengig av både buss og taxi, og også følelsen sv å kunne dra hvor jeg vil når jeg vil. Blir nok lettere for meg nå å komme meg ut, får håpe det.

Sov ikke aller værst i natt faktisk, sovnet vel rundt 02, våknet 05.30 men sovnet igjen, og stod opp 10.30. Dette var en bra natt til meg å være, pleier jo ikke sovne av et par timer før ca 07-08 på morgenen vanligvis. Er så godt å våkne til normal tid, for så å prøve sove i normal tid på kvelden.

Nå sitter jeg med god frokost, hadde både matlyst og energi til å lage meg en ordentlig tyrkisk frokost idag. Samtidig som jeg sitter å ser utover den fine utsikten min. Hadde lyst å spise på balkongen, men et for kaldt til det idag kjenner jeg. Til uka er det meldt opptil 22 grader i skyggen, så det skal bli herlig !

I helgene her, har vi full portforbud. Som betyr at vi ikke kan gå ut fra fredag kveld kl 21, til mandag morgen kl 05. Ukedagene er det portforbud mellom 21 og 10, så vi lever annerledes her enn i Norge. Har vi gjort helt siden viruset kom….

Ønsker alle en fin dag, ta vare på de du er glad i.

—————————————-

Ønsker du å kontakte meg, send Mail : [email protected]

Ønsket du å få varsel når jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg