Ispanakli yumurta

Hei alle sammen !

Tenkte jeg skulle dele med dere en annen tyrkisk frokost/lunch som jeg syns er både enkel og god. Blir som regel “menemen” alltid, så godt med litt forandring.

Normalt så liker ikke jeg spinat, men I visse matretter liker jeg det faktisk. Spør meg ikke hvorfor, men akkurat som om smaken blir en annen noen ganger.

OPPSKRIFT

Spinat

1 løk

3 egg

olivenolje

hvitløk

salt & pepper

TILBEREDNING

Hakk opp løken og stek den i oljen med salt og pepper (jeg bruker pulbieber), tilsett spinaten og rør rundt til den er myk. Skru ned varmen og tilsett eggene, rør rundt til konsistensen er slik du vil ha den.

Serveres med brød og gjerne tyrkisk youghurt.

Afiyet Olsun

 

Send gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg