Jeg er tilbake, livet snudde til det bedre….for en stund !

Hei alle sammen !

Da er jeg endelig tilbake, etter en lang stund «borte».

Mye har skjedd, og mye VIL skje i mitt liv fremover. Jeg vil oppdatere dere på alt, så det vil komme mange innlegg fremover. Så følg med mine fine lesere…

Tusen takk for mail jeg har fått av noen av dere, setter pris på at dere har savnet mine innlegg, det betyr mye.

Kommer veldig snart ut et innlegg nå.

//Chris

———————————————

Ønsker du varsel når nytt innlegg postes, følg meg gjerne på Facebook HER

Send meg gjerne mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg