Jeg er tilbake på bloggen etter 3 måneders fravær + Er i Tyrkia…..

 

 

Hei alle sammen !!

Utrolig men sant, jeg er tilbake her på bloggen. Jeg har vært fraværende pga jeg har ikke hatt hus-internett her i Tyrkia.

Kan love dere det kommer masse innlegg fremover, om hva som har skjedd ( og ikke skjedd). Jeg er fastlåst her i Tyrkia, og aner ikke når jeg kommer meg til Norge igjen 🙁 

Tenker for at det skal bli mest mulig oversiktlig her på bloggen så vil jeg dele inn hva jeg har å fortelle, i flere blogg-innlegg. 

Ville bare forte meg nå og fortelle at jeg lever, og har tenkt å ta opp igjen bloggingen nå umiddelbart. Neste ordentlige innlegg vil komme nå iløpet av en time. Følg med….

// CHRIS

 

Lik gjerne siden min HER på Facebook, så får dere varsler så fort et innlegg blir publisert.

Ønsker du skrive mail til meg : [email protected]

 

#Tyrkia #Turkey #Livinginturkey #Turkeylife #Turkiyehayat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg