Lam og grønnsaker – OPPSKRIFT

Mat må jeg ha, uansett hvordan humøret er. Har dessverre begynt å »trøste»-spise føler jeg. Så må lage så sunne måltider som overhode mulig, da jeg også blir deprimert når jeg legger på meg mye. 

Jeg er så glad i lam, om jeg skal ha kjøtt til middag. Lam er dyrt her nede, men unner meg det en gang i blandt. Jeg skriver ikke menge på hva jeg bruker her, for det behøves ikke. Du tar så mye du selv vil.

——————————————

LAM OG GRØNNSAKER

Lam, Gulrot, Løk, Masse hvitløk, Potet, Paprika, Tomat, Olje, Vann, Buljong-terning.

Hell olje og vann i formen, del opp en buljong-terning og bare legg oppi. Skjær opp grønnsakene, og legg de utover. På toppen legger du kjøttet.

Sett formen på midterste rille. Ovnen settes på 200 grader, stekes i ca 1,5 time. Men du må følge med, fordi ovner steker forskjellig.

Godt måltid !

———-——————————-

Ønsker du å kontakte meg, send mail : [email protected]

Ønsker du å få varsel når jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

Følg meg på Snapchat HER

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg