Lavkarbo-tips + Hva kan brukes istedenfor pommes frites

Hei og God morgen  !!

I natt har jeg igjen ikke sovet, sov I 15 minutter men våknet og fikk ikke sove igjen. Virkelig hater det, for om jeg ikke sover om natten, blir det jo til at jeg blir sovende utover dagen idag 

——————————————–

Tenkte jeg skulle dele et bra og sunt tips med dere, håper det faller I smak. 

Jeg digger pommes frites, kan ha det som tilbehør til alt. Men set erså mye karbohydrater I det, så det er langt fra sunt. Men hva kan man bruke isteden mon tro? 

Kan dere gjette hva dette er ?? Ligner veldig på pommes frites, men set er det ikke. Det er sellerirot som som jeg har skåret opp. Disse steker du på 200 grader og .ca 10 min på hver side. Sellerirot kan du bruke ved siden av hva du måtte ønske. 

Her kan du se hva jeg brukte det sammen med…..kjøtt sopp og grønnsaker. Et utrolig godt og sunt måltid. 

Velbekomme

 

Ønsker du å sende meg mail, kan du sende til [email protected] 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg