BILDER + Mat blir en viktig «ingrediens» under portforbudet her i Tyrkia

Må fortelle dere dere noe koselig, min første dyrkede jordbær begynner å bli RØD faktisk. Jeg er så stolt av at jeg klarer å holde min lille grønnsakshage ved like. Det vokser og gror som bare det. Mine tomatplanter vokser så mye, at jeg er meget nysgjerrig på hvor høye de faktisk blir hahaha !! 

Min første jordbær har blitt rød…

I går fikk jeg pinner til å binde opp mine tomatplanter av de jeg leier hos, for de hang så mye og det er ikke bra.

Tomatplantene blir utrolig høye…

Det finnes svært lite å gjøre om dagen i disse dager, fordi det er portforbud her i Tyrkia. Og hva skal man gjøre hele dagen da, akkurat det vet ikke jeg. Så da blir det dessverre mye matlaging, noe som er veldig gøy da jeg liker å prøve ut forskjellige retter. MEN det har også en negativ side, nemlig at jeg legger på meg unødig vekt. Og jeg føler at jo mer jeg spiser, jo mer sulten blir jeg haha. Men det kommer nok av at alt er kjedelig for tiden….

Frokosten min idag…
Middagen min i går, grønnsakssuppe med pølser i…
Hadde lyst på noe søtt i går kveld, så da ble det mini-pannekaker med sukker og Nutella haha

————————————-

Send meg gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg, «lik» gjerne Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg