Mine tanker om bloggverden Vs. Min angst

Hei fine lesere !

I dag føler jeg faktisk at jeg har fått nok søvn i natten som var, fordi om jeg ikke sovnet før ved 02.30-tiden så føler jeg litt mer uthvilt enn jeg pleier. Hva det kommer av aner jeg ikke, for som vanlig så våknet jeg flere ganger etter jeg falt i søvn. Skulle ønske jeg kunne sovet normalt, fra jeg la meg til jeg våknet skulle jeg ønske jeg sov i ett uten å våkne……

———————————————————-

MINE TANKER OM BLOGGVERDENEN Vs. MIN ANGST

I mange år har jeg (som skrevet i tidligere innlegg), lest mange blogger. I noen blogger drømmer jeg meg langt bort, i deres liv haha ! En del av de opplever så utrolig mye som både er gøy og som ikke minst er interessant. De får være med på eventer, turer og andre ting som vi “vanlige” mennesker bare må drømme om å få være med på. Jeg for min del, tror aldri “det livet” vil bli en del av meg. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg tror aldri jeg kommer til å bli en topp-blogger. OG ikke minst fordi det å være med på så mye kjendis-relatert, kanskje ikke passer meg. Igjen ikke fordi jeg ikke vil, men fordi som dere vet har jeg sterk angst.

Og med angsten så kommer jo også redselen for ikke å være bra nok, angsten drar mye negativt med seg. Og det å bli en topp-blogger, fører jo mange veier med seg. Veier som jeg overhodet aldri hadde gått normalt sett….nettopp fordi min sterke angst stopper meg fra å gjøre mange ting som blant annet topp-bloggere gjør. Det å møte mange fremmede mennesker i forskjellige settinger, bare TANKEN ved det gjør at jeg får litt panikk. Selvfølelsen min er ikke god nok til det…..TROR jeg. Eller….man kan jo ikke si med sikkerhet heller, at jeg ikke hadde taklet det. Mye mulig det hadde gått bra, hvem vet. 

Hahaha nå sitter jeg igjen å drømmer ser dere, drømmer om et liv i topp-blogger-verdenen. Men man kommer jo ikke langt i livet uten drømmer heller, det er lov å drømme. Og hvem vet, kanskje min drøm blir til virkelighet 😉 

Nå blogger ikke jeg fordi jeg vil bli “kjendis”, dere må ikke misforstå. Først og fremst så blogger jeg for meg selv, for at jeg skal ha et sted jeg kan dele mine tanker på både godt og vondt. Man trenger å lufte tankene sine innimellom, og da jeg ikke har noe særlig med nær omgangskrets så blir bloggingen mitt “fristed” på en måte. Et sted hvor JEG sier min mening, og også forteller om min kamp i hverdagen. Så håper jeg jo da, at min blogg blir så interessant at jeg får en del følgere som setter pris på det jeg skriver. Og at jeg også kan være til hjelp for andre som sliter i hverdagen, og også at jeg kan være til nyttig info om plasser rundt om i verden…..og jeg deler jo matoppskrifter også, noe som flere kan ha nytte av.

Ikke minst håper jeg en dag at jeg i hvertfall får en mulighet til å bli overflyttet til blogg.no, med så mange andre muligheter enn det minibloog.no har. Blant annet så savner jeg veldig det å få tilbakemelding via kommentarer, på det jeg deler. Alle så trenger vi både positive og negative tilbakemeldinger i livet. Det for å gjøre oss bedre på det vi driver med. Savner også muligheten til å kategorisere mine innlegg, liker å ha god oversikt i det jeg driver med. Og der kommer vel min OCD-diagnose inn. Føler at “alt” må være riktig liksom…..

Ja ja….hvor denne bloggingen tar meg, vil kun tiden kunne vise….

Ha en flott dag videre alle sammen, vi skrives snart.

 

Send meg gjerne mail : [email protected]

Ønsker du å få varsel hver gang jeg deler et innlegg, kan du følge meg på Facebook HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg