Nye innkjøp + Massasje hjemme + Bilder

Hei på dere !!

I dag har det skjedd litt hele dagen. Som jeg fortalte i tidligere innlegg har jeg hatt så vondt i rygg og arm, og i dag da jeg stod opp visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre faktisk. Så vondt hadde jeg… Jeg spurte de jeg leier av om de visste om noen som utførte massasje, og det gjorde de. 

Det var en ordentlig blid og hyggelig dame som dukket opp på døra mi, Medina het hun. Originalt fra Beirut, men bodd i Tyrkia i 35 år. Vi skravlet som om vi hadde kjent hverandre i flere år. Hun hadde med seg smertestillende krem, som hun sa hun skulle smøre på rygg og armer. Jeg med min panikkangst, ble livredd. Katastrofe-tankene kom om at jeg ratt ble alvorlig syk av den, hva om jeg ikke tålte den….

Men smerten tok valget for meg, og jeg bare måtte la henne smøre den på. Så tok hun og pakket meg inn i et honkle. Fikk en varmende følelse, akkurat som om jeg ble bedøvet. Og smerten ble faktisk litt mildere. Etter ca 10 minutter startet hun å massere, og det var utrolig godt. Faktisk så godt at jeg sovnet innimellom hahaha !! 

Hun holdt på i ca 1,5 time. Etter den kremen, tok hun på kokos-olje. Alt dette betalte jeg kun ca 150 norske for, så billig at jeg kommer til å bruke henne en gang per uke fremover. Dette skal jeg virkelig unne meg, er vel verdt pengene uten tvil.

For dere som bor i Tyrkia, anbefaler jeg dere å laste ned denne app’n…

Et par timer etter massasjen, banket det på døra. Det var Kargo, mine varer fra Trendyol kom. Herregud det tok kun 3 dager fra jeg bestilte de til de var på døra mi.

Sky High fra Maybelline…

Har dere sett den nye maskaraen som folk på TikTok anbefaler ?? Og «influencere» bruker den også. Så jeg har hatt lyst på den en stund. Har ikke prøvd den ennå, men vil ta bilde av øynene mine så fort jeg har tatt den på. Så får dere se også….

Da jeg var hos den tyrkiske familien jeg skrev om, grillet vi. og de hadde en elektrisk grill. I og med jeg er redd for kull på verandaen, så tenkte jeg at sånn måtte jeg bare ha jeg også. Så jeg bestilte fra en app som heter «Trendyol». Betalte med kort, og det ble levert på døra mi. Enkelt og greit !!

Atter en gang fikk jeg middag av naboen, i dag var det «Manti» jeg fikk. Veldig godt med mye smak. Og mettende…

Etter middag ga hun meg tyrkisk kaffe og sjokolade. Ser dere, jeg blir så bortskjemt her. Setter utrolig pris på det…..

—————————————-

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg og går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

Send meg gjerne mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg