Oppdatering på egen helse + Koselig overraskelse

Hei alle sammen !!

Vil først skrive om “overraskelsen” jeg nevner i overskriften…..

Gikk inn på denne bloggeren sin blogg, som du kan lese HER 

Hun eter Sanne og kommer fra Danmark, har ikke fulgt henne så lenge da jeg ikke kom over henne før for litt siden. Men det er en meget interessant blogg som jeg anbefaler dere å lese. I dag da jeg så hennes blogg, viste det seg at jeg hadde blitt lagt til hennes liste over “Tyrkia-bloggere”…..noe som jeg syns var kjempekoselig, skal så lite til for å snu en ellers trist dag <3 

———————————————————————————————-

Oppdatering på egen helse….

Har ikke skrevet på en uke nå tror jeg, ikke vært i form i det hele tatt. Mye tanker om dagen, og julen nærmer seg med stormskritt uten at jeg har blitt ferdig med noe som helst i forbindelse med julen. Føler meg helt ubrukelig om dagen, og murer meg inne stort sett hele tiden. Og fra i dag har jeg også stoppet å ta telefonen, da jeg er “redd” for hvem som er i andre enden. Slik får jeg det for meg innimellom, og det er ingen god tanke….

Greit nok at det er jul og jeg føler meg ensom, og at savnet etter mamma er enormt….men dog så er jeg verre nå enn jeg noen gang har vært syns jeg, er helt uholdbart om dagen for å være helt ærlig. Føler ikke trangen til å smile i det hele tatt, er så urolig i hele kroppen…akkurat som masse maur og jeg har vanskeligheter med å sitte i ro. Pluss at jeg føler meg så utrolig trist, bare lyst å ligge å sove hele tiden. Og gråter gjør jeg også masse, har snart ikke mer tårer igjen tror jeg. Får bare håpe at en vakker dag så får jeg så mye å smile av og være glad over, at rett og slett denne angsten slipper taket.

Men er glad for at jeg så den danske bloggeren hadde meg på sin liste, da har hun nok likt bloggen min hvertfall…..og det ga meg lysten til å blogge mer. 

Neste innlegg vil handle om en ny tyrkisk oppskrift igjen, bare følg med <3

Ønsker du å få varsel hver gang jeg poster et innlegg, kan du følge meg på Facebook HER

Du kan sende meg mail til : [email protected]

(Bilde funnet på Google)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg