Oppdatering på min lille grønnsakshage på min balkong….

Husker dessverre ikke datoen jeg satte disse grønnsakene, men tror det var tidlig i april en gang.

Jeg blir så glad av å drive å stelle blomster og grønnsaker, aner ikke hvorfor men det gir meg så mye…..får en skikkelig spesiell følelse inni meg. Derfor har jeg passet på disse som om de var mine barn hahaha !!

Men dessverre så har 5 jordbær-planter dødd, ennå jeg har passet på de. Har kun 1 plante av de igjen, og ser ut som den også dør… Men jeg kaster den ikke før alt er brunt og vissent, prøver i det lengste. 

Chilli
Denne tror jeg er agurk….
Her er alt som er igjen av 6 jordbær-planter…..

Men nå har det kommet endel røde og grønne Chilli hvertfall, og masse tomater. Men foreløpig er tomatene grønne, så må vente med å høste de inn.

Har en plante jeg ikke er sikker på hva er, men tror det er agurk. Er så spennende å følge med på hva som det til slutt kommer ut.

————————————-

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg og går LIVE, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg